Marianne Skrevet 4. juli 2003 #1 Del Skrevet 4. juli 2003 Nå har de hatt treff både i Bergen og Oslo er det ikke snrt på tide at vi og tar oss ett treff Dag: Lørdag 30 august. Sted: Dolly Dimple på Vågen i Sandnes Tidspunkt: 19,30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 4. juli 2003 #2 Del Skrevet 4. juli 2003 Klart det! Gjeld berre å finna eit passande tidspunkt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juli 2003 Skal vi ta en dag nå eller vente til over ferien kanskje? Hva syns du Crazee? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 4. juli 2003 #4 Del Skrevet 4. juli 2003 Er vel enklast å vente til over ferien; reiser sjølv bort eit par veker om ei vekes tid (huff, så raskt?) - og eg har lyst å vera med! ;-) Men om det er nok som har lyst til og kan ta eit sommartreff først, så kvifor ikkje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 4. juli 2003 #5 Del Skrevet 4. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 4. juli 2003 Vi prøver oss etter ferien. Skal vi satse på torsdag 14 August. Passer det inn i deres planer ? Og alle fra Rogaland. Melde dere på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 4. juli 2003 #7 Del Skrevet 4. juli 2003 Bør gå for min del. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 4. juli 2003 #8 Del Skrevet 4. juli 2003 Jobber som en helt så i ukedagene passer det dårlig. Og spesielt på torsdag. Jobbet 14 timer sist...*sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 5. juli 2003 #9 Del Skrevet 5. juli 2003 Hvor gamle er dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 5. juli 2003 Englepusen: jeg er 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 5. juli 2003 #11 Del Skrevet 5. juli 2003 Jeg er 34, men må nok mote meg opp betraktelig for å komme på et treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 5. juli 2003 Vi satser heller på en lørdagskveld sånn at flere kan bli med kommer tilbake snart med dato. Octavia hadde vært veldig kjekt hvis du var med vet du:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 5. juli 2003 #13 Del Skrevet 5. juli 2003 Fysisk eller mental alder? Jaja, eg feirar snart min 38. fødselsdag.(26. juli...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 5. juli 2003 #14 Del Skrevet 5. juli 2003 *syntse det er et godt forslag med et roglandstreff* t.22år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 6. juli 2003 #15 Del Skrevet 6. juli 2003 Kan vi ikke vente til lengre ute i august? Jeg har kjempelyst til å være med, men reiser slik at jeg ikke er hjemme igjen før den 17 august........ Skal bli rart å se fjesene bak ordene..... Og jeg er 33... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 6. juli 2003 Vi tar det en lørdag i slutten av august. Da er skolene startet og feriene for de fleste er slutt så det bør passe best for flest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 6. juli 2003 #17 Del Skrevet 6. juli 2003 Greit for meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 7. juli 2003 #18 Del Skrevet 7. juli 2003 Glimrende! Neste spørsmål blir jo: Hvor? Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 7. juli 2003 #19 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg er forresten 24 som dere kanskje har gjettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 8. juli 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 8. juli 2003 Nå har jeg bare satt en dato, håper flest mulig kan den datoen. Lørdag 30 august. Sted kan vi komme tilbake til. Mitt forslag er Dolly Dimple på vågen på Sandnes. Lett og finne grei mat som de aller fleste liker tror jeg. Og sånn midt i mellom de som bor på jæren og de fra Stavanger Hva syns dere? Så får vi hive denne tråden opp litt framover så alle ser det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå