acharl1 Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Noen som har peiling på hvor mye en EEG-undersøkelse koster?
Nika_83 Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Egenandelen bruker vel å ligge mellom 2-300kr.... Jeg har frikort, så er en stund siden jeg har betalt for det, men mener det var rundt der det lå sist jeg var og tok EEG. Men vil tro dette er noe du enkelt kan finne ut av hvis du kontakter nevrologisk avdeling...
acharl1 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 ah, okei! Flott. Noen som forresten vet hvor lenge jeg må regne med å vente før jeg får resultatene? Er litt spent skjønner dere..
Gjest imli Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Ca 200 kr. De gangene jeg har hatt EEG, har jeg vært til undersøkelse hos nevrolog etterpå, og fått vite resultatene med en gang.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Ca 200 kr. De gangene jeg har hatt EEG, har jeg vært til undersøkelse hos nevrolog etterpå, og fått vite resultatene med en gang. Hvis du kun skal ta EEG og ikke skal til nevrologisk undersøkelse samtidig, vil det ta 10-14 dager før fastlegen har fått resultatet på undersøkelsen.
maja25 Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 jeg har hatt dårlig erfaring med tilbakemeldin til fastlegen (fra riksen) .. måtte be fastlegen ringe etter 4 uker - og fikk med en gang fakset over resultatet, som påviste epilepsi..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå