Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Spiste en stor pizza med masse hvitløk og krydder i går pluss ca 30 svisker rett før jeg la meg i går. Våknet klokka 10 i dag med luft i magen og måtte noe voldsomt på do, og har hatt masse luft i magen siden. Er også veldig løs i magen. Noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Noe jeg jeg kan spise eller drikke for å bli bedre i magen? Har forresten både pepsi og blåbærsaft hjemme, det hjelper kanskje?
Gjest Dulcis Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Spiste en stor pizza med masse hvitløk og krydder i går pluss ca 30 svisker rett før jeg la meg i går. Våknet klokka 10 i dag med luft i magen og måtte noe voldsomt på do, og har hatt masse luft i magen siden. Er også veldig løs i magen. Noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Noe jeg jeg kan spise eller drikke for å bli bedre i magen? Har forresten både pepsi og blåbærsaft hjemme, det hjelper kanskje? Synes selv at potelmel funker fint for løs mage. Bland ut 1-2 spiseskjeer i et glass vann og drikk. God bedring
Gjest Charming Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Gå på apoteket og kjøp Loperamid! Du tar noen piller, og neste gang du skal på do er som regel problemet løst og du har ikke lenger løs avføring. Sånn er det hvertfall for meg. Lever for Loperamid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå