Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

fikk en tråd fra en annen her om ansiktssauna/ansiktsdamp der du damper ansiktet slik at all gørr og urensligheter kommer ut, og det åpner porene slik at man kan klemme ut det som måtte være :)

noen som vet om dette FAKTISK fungerer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en liten ting til... vet at det åpner porer og alt dette her... men hjelper det liksom huden til å bli finere framover også??

:)

Gjest Christabelle
Skrevet

Damp mykner opp talget, åpner porene og hjelper hvis du skal klemme urenheter. Fint å gjøre etter peeling, og før maske. Har du apparat eller bruker du kjele med vann? ;)

Jeg ønsker meg dampapparat (vapazone).

Skrevet

jeg har ingen ting enda, men vurdere å kjøpe meg en sånn ansiktssauna som det heter.

jeg har egentlig ingen urenheter, så derfor lurer jeg på om det er vits å bruke sånn for meg... med tanke på å ta vare på huden og sånn!?

eller er det mest for de som sliter med urenheter?

Gjest Christabelle
Skrevet
jeg har ingen ting enda, men vurdere å kjøpe meg en sånn ansiktssauna som det heter.

jeg har egentlig ingen urenheter, så derfor lurer jeg på om det er vits å bruke sånn for meg... med tanke på å ta vare på huden og sånn!?

eller er det mest for de som sliter med urenheter?

Det er vits ja. Det renser huden.

Ellers så er google en fin ting.

Vapozone

Skrevet

har sett litt rundt på nettet nå... finner de i nettbutikker, men vet dere hvor man kan få kjøpt de ellers?

fant dem ikke inne på siden til elkjøp eller expert heller :(

kanskje jeg er dårlig til å lete... :gjeiper:

Gjest *lucky*
Skrevet
har sett litt rundt på nettet nå... finner de i nettbutikker, men vet dere hvor man kan få kjøpt de ellers?

fant dem ikke inne på siden til elkjøp eller expert heller :(

kanskje jeg er dårlig til å lete... :gjeiper:

Skulle tro du får samme effekten av å gjøre dette selv men en kjele varmt vann. Hva blir forskjellen med å bruke vapazon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...