Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #21 Skrevet 24. februar 2009 Hei! Jeg har lyst på en toukers ferie til varmere strøk der det også er gode muligheter for fornøyelser etter mørkets frembrudd! For at ta dette først så er jeg ingen klassisk nordisk kvinne med langt blondt hår. Jeg har blå øyne og anser meg som en snerten brunette på 33 år. For få år siden var jeg to uker på Jamaica, en flott øy og fin ferie. Men jeg ble ikke så imponert over "utvalget". Jeg traff fire menn jeg hadde sex med. Ingen av dem var dårlige elskere men heller ikke gode. Utstyret var helt gj.snittlig, ja en var skuffende liten. En dansk kvinne som bor der deler av året hadde samme erfaring og hadde hørt at mennene på Cuba og i Brasil var kjent for å være deilige og at de som regel hadde stort utstyr. Det bor flere i disse landene så statistisk stemmer det sikkert (jo flere å velge fra, jo flere velutstyrte). I ons sammenheng betyr det mye at mannen er velutstyrt. Om ikke annet for kicket en stor pikk gir. Mytene sier at asiatene ikke er så store, så jeg prøver å finne et sted der klimaet er varmt og utvalget villige, flinke og velutstyrte menn er BRA! Både Hellas og Italia har nok av strandløver, men de er verken bedre eller verre enn norske/nordiske menn. Derfor spør jeg om noen har erfaring fra varme strøk der jeg finner det jeg vil ha. Afrikanske land skremmer meg litt fordi det ofte ikke er trygt og at det er mye sykdommer, selv om menne etter ryktene har større pikker enn de fleste. Jeg har googlet uten å få noe spes ut av det, men kan noen gi "heite" tips tar jeg imot med takk! Sitter du der og fantaserer igjen? det er nok av nettsteder for slike som deg
Gjest Gjest_Danielle_* Skrevet 24. februar 2009 #22 Skrevet 24. februar 2009 Norske kvinner på ferie er kjent for å være blant de billigste og villigste, så det overrasker meg ikke det trådstarter kommer med. Såvidt jeg kunne se var europeiske menn mye ivrigere med å sjekke opp lokale damer enn europeiske kvinner var etter lokale menn. Ferie med lokal sex er visst kun reservert menn? Hvis en kvinne gjør det samme er hun 'billig'.cMenn har lov, men kvinner ikke...
Gjest Illiya Skrevet 24. februar 2009 #23 Skrevet 24. februar 2009 Håper jeg aldri blir så nøden at jeg reiser på sexferie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå