Gå til innhold

Mozarellaost

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha sett reklamen for pita-pizza ble jeg inspirert og kjøpte mozareallaost.

Brukes mozarellaosten alene eller er det vanlig å ha annen ost i tilleggg på pizzaen :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mozzarellaen er relativ smakløs og mild, så det er nok lurt å kombinere den med annen ost. Husker ikke alle ingrediensene i den reklamen, men hvis det var noen sterke sauser inn i bildet, virker mozzerellaen balanserende.

Skrevet

Takk for nyttige tips!

Kanskje litt jalapenopepper kan friske opp litt :)

Gjest Ludovie
Skrevet

Jeg synes at det er best å bruke mozzarella alene, slik at den milde og fine smaken kommer til sin rett. Som for eksempel i en klassisk margherita, som består av bare tomater, bøffelmozzarella og frisk basilikum.

Skrevet
Jeg synes at det er best å bruke mozzarella alene, slik at den milde og fine smaken kommer til sin rett. Som for eksempel i en klassisk margherita, som består av bare tomater, bøffelmozzarella og frisk basilikum.

Helt enig!

Skrevet

Enig! Mozzarella er best når den får komme til sin rett, og ikke bare blir noe mykt, hvitt ved siden av altfor dominerende smaker.

Skrevet

Her er det rom for flere varianter - takk for gode tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...