Gå til innhold

SU. og gjester som ikke svarer

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg får få samboeren til å ringe å si at vi må ha svar til fredag.

Jeg har sendt en melding til hun i det ene paret

Du er jo nesten litt morsom også da Bunadbrud. :ler:

Men for all del, jeg skjønner irritasjonen din.

Skrevet
Du er jo nesten litt morsom også da Bunadbrud. :ler:

Men for all del, jeg skjønner irritasjonen din.

Jeg liker bare å få ting gjort, og kan vel ses på som litt impulsiv til tider. Har ikke fått svar enda, men jeg antar vel at dette paret ikke kommer. Har fått et avbud da, på et mennske som først hadde sagt ja til å komme. Det fikk jeg vite gjennom moren min at vedkommende kanskje ikke skulle komme. Hvorfor sier de ikke ifra om slikt?

Skrevet
Det fikk jeg vite gjennom moren min at vedkommende kanskje ikke skulle komme. Hvorfor sier de ikke ifra om slikt?

Vedkommende opplever vel å ha gitt beskjed da....til moren din...og har vel da tatt det som en selvfølge at moren din gir beskjed videre. Vet ikke jeg.

Men du....slapp av da....du stresser jo magesår både på deg selv om brudgommen. :ler:

(Og det hadde vært mye smartere å ringe de du mangler svar fra...enn å sende melding...for da må kan de ikke overse henvendelsen).

Slæpp off. :ler:

Skrevet (endret)
Men du....slapp av da....du stresser jo magesår både på deg selv om brudgommen. :ler:

Har hatt det før - og jeg er mye mer avslappet nå enn da :lol:

Og jeg tror ingenting i verden kan få samboeren min stresset. Det måtte vært om tven røyk i inn spurten av ett eller annet skirenn eller i slutten av en fotballkamp.

Endret av bunadbrud
Skrevet
Har hatt det før - og jeg er mye mer avslappet nå enn da :lol:

Dærsken...der kan du se. :ler:

Og jeg tror ingenting i verden kan få samboeren min stresset. Det måtte vært om tven røyk i inn spurten av ett eller annet skirenn eller i slutten av en fotballkamp.

Lycky man da. :ler:

Men du ...slæpp off....du ødelegger bare for deg selv.

Men nå må jeg følge med på sprintfinalen her. :)

Skrevet

Må bare komme med et lite innspill...

Det kan være at noen gjester må melde avbud helt i siste liten (sykdom, dødsfall osv), og dette er ting man må ta litt i beregninga. Om man bestiller 2 kuverter for mye, eller får noen bordkort/sanghefter til overs, så er jo ikke dette fullstendig krise.

Ta livet med ro og vent litt til du :)

Skrevet

Men det er jo ikke det det er snakk om. Man venter ikke til dagen før bryllupet med å si om man kommer eller ikke - tilfelle man dør eller blir syk.

Klart. Om noe slikt skulle skje, så er det minste problemet at man må betale for 2 kuverter for mye. Men i vanlige tilfeller, så skulle det være unødvendig å måtte bestille 6 ekstra kuverter, bare fordi 6 stk ikke gidder å svare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...