Gjest Elize Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Hva kan jeg lage av dette?: Kyllingkjøttdeig Rødløk Hvitløk Potet Gulrøtter Salat Regner med at jeg må kjøpe noe ekstra, men vil få brukt opp noen av det jeg har liggende.
Nelly Pelly Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Du kan lage en pizza med salat ved siden av. Stek små kjøttboller(kjøttdeig, løk, hvitløk og raspet gulrot), servere med salat, ovnsstekte potetbåter og aioli. Surr kjøttdeig, løk, hvitløk, gulrot - bland i hakkede tomater evt dolmio pastasus. Kok poteter og del i skiver eller lag potetmos. Legg dette i en ildfast form og gratinere med ost. Evt noe Bechlame(?) saus også. Stek kjøttdeig, hvitløk og noe krydder. Fyll dette og salat i pitabrød og ha ovnsstekte poteter ved siden av. SDressing av rømme, sitronsprut og karri.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Eller en hjemmelaget mousakka variant.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Grønnsaker og kyllingkjøttdeig i form- gjerne gratinert, servert med en salat til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå