Gjest fliseløs Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Hei! De siste månedene har neglene mine fliset seg veldig opp. Sluttet å drikke melk for snart et år siden og lurer på om det kan ha med det å gjøre? La også samtidig om mye av kostholdet, men tror jeg spiser sundt og variert. Spiser dog lite kjøtt. Begynte på kalktabletter for to uker siden, men synes ikke jeg ser noen endring. Hvor lang tid tar slike endringer? Hva kan jeg gjøre ellers??? Ganske desperat etter gode tips.
impa Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 hver kveld så holder du de i et lite bad med olivenolje og littegranne vann
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Spis folat, gjerne i doser for gravide (det er ikke farlige mengder). Det funker ganske fort. Jeg synes også du skal tenke på om du bør gå til lege, for hvis ikke kroppen klarer å ta opp stoffene den trenger for å holde neglene friske, kan det skyldes ting du bør få utredet.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Og bruk også håndkrem og la den absorberes. Ta på et lag eller to med neglelakk, bruk uten farge om du ikke er fan av knallrøde negler . Fjern med neglelakkfjerner vask hendene, smør på med håndkrem igjen og ny neglelakk. En gang hver dag. Har gjort underverker for mine negler Gjør det gjerne to ganger daglig også jeg, om jeg har et hav av tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå