Gjest Gjest_Bambi_* Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Kom hjem etter å ha vært borte et par dager og ser at det er blitt stygge merker på hvite marmortoppen fra pollen til linjene som stod i vase. Prøvde å tørke vekk med fuktig klut, men er blitt kraftige gule striper i marmoren. Tør ikke bruke sterke midler, da marmortoppen er porøst og tåler ikke sånt. Hjelp...?
sixx Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Hjelp...? Ta nå heller kontakt med et firma som selger marmorplater. Og ikke gjør noe mer enn det du allerede har gjort før du får riktig info.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Og til senere så kan du også klippe bort de gulestøvbærerne i liljene.. da drysser de ikke eller lukter sterkt!
Gjest ts Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Og til senere så kan du også klippe bort de gulestøvbærerne i liljene.. da drysser de ikke eller lukter sterkt! Takk for tipset. Smart ide. Det har jeg aldri tenkt på
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Du kan prøve med viskelær. Utrolig hva som forsvinner da
Gjest ts Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Du kan prøve med viskelær. Utrolig hva som forsvinner da Takk for tipset. Det skal jeg prøve
Gjest Rufus i.i Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Prøv Møbelrens fra Liberon...om du er i tvil, ta kontakt med Alanor som importerer disse eller hør i fargehandelen/byggevarehus i nærheten av deg. Møbelrensen derfra er den eneste jeg vet som kan brukes på gamle lakker, marmor o.l. uten å ødelegge underlaget!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå