Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når er barna lange nok til å kunne bruke trehjulssykkel? Jeg har lest at mange klarer å sykle på de fra 2 - 2,5 års alder, og har tenkt å kjøpe det til datteren min på toårsdagen hennes, men lurer på om hun er lang nok, hun er ikke så stor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta henne med på en butikk og prøv? ;) Det er forskjell på syklene. Maia fikk en fra DBS (tror jeg - den som "alle" hadde da vi var små i alle fall) til toårsdagen sin, da var hun rundt 70 cm. Det er først nå som hun nærmer seg tre - og 90 cm - at hun greier å sykle på den.

Men likevel går ikke mormor med på at det er en dårlig deal å kjøpe sykkel til Felix på toårsdagen :ler: Og jeg gjetter på at det er fordi mormor ikke vil at noen andre skal komme henne i forkjøpet ;)

Skrevet
:ler: Majan min er ca 85 cm nå og blir to om et par måneder, så da er det kanskje ikke så dumt. Får ta henne med og prøve. Jeg vil helst ha den røde DBSen :)
Skrevet

Min lilla tjej kan cykla på en trehjuling nu (hon är två år) men min son som var längre än henne vid samma ålder kunde det inte. Han var för tung i kroppen och för svag i benen för att orka driva runt pedalerna. Han använde den dock som "sparkcykel" och hade kul ändå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...