Gå til innhold

Usikker ang. silikon


lottelol

Anbefalte innlegg

Hei dere =)

Jeg er eijente på 20 år som har tenkt en stund på å få silikon. Er 1.68 høy og litt rundere i formen enn de fleste.. Jeg føler at brystene mine er ''fettklumper'', hvis dere skjønner. Bruker 85C i bh-str, og synes det er for smått. De står liksom ikke i ''stil'' med resten av kroppen. Mange synes at jeg har pene og store bryster, men jeg føler det ikke slik i det hele tatt..

Det er ikke slik at jeg går rundt med dårlig selvtillit osv, jeg liker gjerne å gå med utringede topper på byen og vise meg litt fram. Men jeg vil ha litt større bryster! men jeg er så usikker på om det er verdt det. Det er ikke verdens undergang om jeg ikke gjør det, jeg er vel egentlig komfortabel med mine naturlige. Men ønsket om å ha noe større er der..

Jeg vet ikke egentlig hvorfor jeg postet denne, jeg lurer ikke på noe spesielt.. Hadde bare vært litt greit å prate med noen om det.. Mamma har selv litt silikon i sine, hun tok det for 5-6 år siden. Jeg fikk helt sjokk, jeg har aldri trodd det.. =P Men hun er nok ikke rette person å snakke med, hun vil nok bare snakke meg bort fra det og fnyse av meg. Og det orker jeg ikke. Jeg trenger noen utenfor mitt nettverk og som kanskje kan få meg til å finne ut om det er rett eller galt av meg å få silikon..

Håper dere kan ta en liten prat med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper at du kan godta kroppen din og være glad i den som den er, uten silikon. C-cup er jo ikke lite i det hele tatt! Det er ikke sikkert at kroppen din er helt ferdig utviklet når du er 20 år, endringer kan fortsatt skje...

Jeg tror ikke at du vil få så veldig mye mer selvtillit med silikoninnlegg i brystene. Faktisk kan det hende at du synes at det er kjedelig hvis folk virker interesserte i deg fordi du har silikon/store pupper... Jeg tror heller at du ville fått et bedre forhold til kroppen din hvis du hadde trent litt. Etter hva du skriver virker det egentlig som om du har lyst til å stramme opp kroppen litt? Det er fort gjort å bli daff og energiløs hvis man ikke trener, det kan faktisk hende at du hadde følt deg mer komfortabel i egen kropp med litt trening. Det skal faktisk ikke så mye til heller, prøv å trene et par ganger i uka til å begynne med og finn en treningsform som du liker. Kanskje du får med en venninne eller to på trening? Da er det ofte morsommere og lettere.

Jeg vil gjerne understreke at du ikke trenger å slanke deg, eller trene masse, for å ha selvtillit. Det er gjerne bedre å trene for å få mer energi, så får man ta et eventuelt vekttap som en bonus. Selvtillit kommer innenfra, og det er endel "mindre pene" som har mer selvtillit enn veldig pene. Overbevis deg selv og resten av verden om at du liker deg selv... Smil til verden, og verden smiler tilbake. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Dette er ikke frekt/vondt ment, men du har ikke tenkt på å gå ned i vekt da?

C-cup er jo ikke smått på noe vis, men kan kanskje virke sånn i det hele og store bildet om du er veldig overvektig.

Dette er selvfølgelig fullt og helt opp til deg, og om du føler deg konfortabel med kroppen din sånn ellers står du jo fritt til å legge inn mer :)

Men vil bare at du skal tenke på om det kanskje fins sunnere og bedre måter å gjøre det på :)

Puppene trenger jo heller ikke være STORE i forhold til kroppen. Jeg fyller bra ut en A-cup og er fornøyd med det. Eneste grunnen til om jeg noen gang skulle legge inn silicon er om de forvandler seg til noen vrengte lommer.

Jeg føler også at mine er veldig små i forhold til resten av kroppen (er ikke overvektig), men vil ikke se ut som Dolly Parton heller :P

Tror heller ikke puppene dine vil bli noe mindre "fettklumper" om du legger inn silicon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i det gjesten over her skrev.

Ikke sett som mål å gå ned i vekt, hold deg for all del unna slankekurer!

Men prøv å trene litt og se på kostholdet. Noe man kan gjøre der?

Man blir som regel mer fornøyd og man får mer energi av å leve et sunt og akivt liv.

Nå vet jo ikke vi noen verdens ting om dine trene-/spisevaner, men håper du tar det til ettertanke likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...