Gå til innhold

Pappesker med lokk til flytting/lagring


Glitnir

Anbefalte innlegg

Jeg trenger (mange!) pappesker, av typen med lokk, slik at de kan stables. Vet man kan få "leftovers" på matbutikker, men da blir det vel ikke med lokk, og som sagt trenger jeg mange av ganske lik størrelse. Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånt? Vet de har på IKEA, men noen andre steder? Gjerne i Oslo sentrum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Clas Ohlson har dei pappesker du kan brette. Her blir det då "tilbretta" lok. Loket er då ikkje separat dersom det er viktig. Du bretter det liksom inni kvarandre. Biltema har sikkert slike og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler eskene fra Clas Ohlson eller Ikea (det er akkurat samme type esker bare med ulik logo på, billige er de også). Eskene til Binders har vi veldig dårlig erfaring med, de tåler ingenting før de går i stykker og er vonde å bære. Disse måtte bare kastes hvis de i det hele tatt overlevde flytteturen, mens eskene fra CO og Ikea har vi fremdeles og bruker dem til lagring og de tåler fint å stables oppå hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg flyttet, raidet jeg flere av de lokale butikkene for banankasser over en periode på flere uker. Ringte og spurte pent om de kunne holde av den dagen, og hentet på kvelden. De har lokk, er samme størrelse og er sable solide! Også er det gratis :)

Kan være greit å spe på de andre kassene med, ihvertfall. Ellers har jeg også brukt IKEA sine flyteesker, synes de er veldig greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Banankasser er tingen. Dagligvarebutikker gir dem gladelig bort (så slipper de å trykke dem flate og kaste dem selv), de er solide, lette å stable, og passe store.

Det lønner seg å være ute i god tid når man skal samle seg opp et lager, det hender selvsagt at en butikk kan være tom for banankasser (det er stadig vekk folk som skal ut på flyttefot o.l.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på Rema/Kiwi/Coop/etc og spør etter banankasser, som Leifr sier her. De har solide lokk og tåler litt vekt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...