Gå til innhold

kjærlighetssorg, what to do?


vanilla-

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har endelig kommet meg ut av et skikkelig deprimerende forhold med utroskap, alkohol problemer og alt som følger med.

Jeg kjenner meg letta og glad for å kunne legge alt bak meg og begynne å se framover.

Men det er veldig tungt å være alene. Derfor tenkte jeg jeg kunne sørge litt her også lurer jeg på om noen har noen tips til hva man kan gjøre de timene om dagen jeg sitter alene og ikke gjør annet enn å tenke og være nedfor. Jeg kjenner jeg orker lite, orker ikke lage meg mat eller rydde og vaske, blir bare sittende her å se i veggen.

Vanilla-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hopeful

Kjempebra at du har kommet deg ut av et forhold som har vært dårlig for deg!

Lett for at dagene kan bli lange og tilværelsen litt ensom når man plutselig er alene. Har du noen gamle hobbyer du vil ta opp? Driver du med noe idrett? Kanskje du har en god venninne som kan gå tur med deg et par kvelder i uken?

Prøv å være sosial og kom deg ut litt! Ta deg tid til å sørge litt, men ikke la dagene bestå av å se i veggen og tenke på spilt melk! Fortiden får du ikke gjort noe med, men du kan gjøre noe med fremtiden:)

Lykke til! Håper dagene blir lettere for deg etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:D Det hjelper masse.

Joda, jeg har alltid tegnet og malt, så prøver å fylle tiden med det, er også masse med venner og familie, men det er akkurat som om med en gang jeg får tid til å tenke tar ensomheten over... Har aldri følt slik ensomhet før, føler jeg er forlatt og aleine.. Kjenner jeg akutt har behov for en mannerolle i livet, en kjæreste. Dette gjør veldig vondt å humøret blir skikkelig dårlig, men jeg regner med det går over med tiden.

Redd jeg kommer til å forhaste meg inn i et nytt forhold med en eller annen selv om jeg vet jeg egentlig trenger tid for meg selv.

Skulle ønske det fantes en kur for ensomhet rett og slett, så jeg kan ha det bra alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Ja er lett for at ensomheten blir litt overveldende når man har avsluttet et forhold! Det er vanskelig å gjøre "alt" alene, når man er vant til å være to. Kanskje lett å forhaste seg inn i et nytt forhold, men siden du kommer fra et vanskelig forhold er det gjerne lurt å gi seg selv litt tid. Tid til å finne ut hva DU vil, hvordan du vil at et forhold skal være, osv.

Uansett syns jeg du skal være stolt av deg selv som kom deg ut av et dårlig forhold! Det er ikke alle som er sterke nok til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...