Kreps Skrevet 19. juli 2003 #21 Skrevet 19. juli 2003 nå fikk jeg ihvertfall lyst på den gode gamle Banansjokoladen noen som har noen på lager???
starie Skrevet 19. juli 2003 #22 Skrevet 19. juli 2003 BANANTWIST! Namme.. Husker da jeg gikk på ungdomskolen og vi fikk omvisning på Freia i forbindelse med en klassetur. Da kunne vi spise så mye banantwist vi ville. Det stod til og med en hyggelig dame og bød dem frem på ett brett.
*Lavendel* Skrevet 19. juli 2003 #23 Skrevet 19. juli 2003 Og DU er oppgitt over..?? ...at jeg ikke har en Twist-sjokolade med banansmak....
punkyB Skrevet 19. juli 2003 #24 Skrevet 19. juli 2003 Kjøpte en pose i går BARE pga. at det skulle være 3 nye biter der - alle var en skuffelse , eneste som kanskje kunne gå an var jordbær. De andre var orange og lakris (flytende). Betegndende for alle var at det var veldig mye smak - litt for mye. Så status nå - jordbær er borte da den tross alt var brukbar - orange og lakris er igjen sammen med all nougatsjokkisen - noen som vil ha de bitene? Banansjokoladen er definitivt en av de bedre som de feilaktig har tatt vekk.
Ruby Skrevet 20. juli 2003 #25 Skrevet 20. juli 2003 Kjøpte også en pose i går, men der var det ingen nye biter.... *sukk*
Grooo Skrevet 20. juli 2003 #26 Skrevet 20. juli 2003 Twist er oppskrytt *provoserer* Jeg er så enig, så enig. Har aldri forstått poenget med å kjøpe en pose der det er masse rart som ingen liker. Det er jo alltid noen biter som ligger igjen og ikke blir spist. Mye bedre å kjøpe noe annet, feks. en av disse Nidar-blandingene, eller Dumle eller Smørbukk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå