xeyes Skrevet 3. juli 2003 #1 Skrevet 3. juli 2003 <----- Kan dere se hva jeg holder i hånden min? Ikke? Se litt til... Du begynner å ane noe ja? Jaaa det er en Banan-twist sjokolade!! Kult eller? Bildet er helt nytt tilogmed
xeyes Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2003 Uææ tør ikke spise den.. den er nok litt gammel.. ligget på et kjølerom noen år kan man si, men guuud å jeg fikk lyst på den.. *slurp*
Retz Skrevet 3. juli 2003 #6 Skrevet 3. juli 2003 Kjølerom? :o Da er det definitivt ikke en gullfisk.
Irka Skrevet 3. juli 2003 #9 Skrevet 3. juli 2003 Kan det være en twist med banan smak kansje? Så fine negler du har forresten. :D _____________________
Gjest Kira Skrevet 3. juli 2003 #10 Skrevet 3. juli 2003 Åh, åh ... Få ... Vil ha ... Påkker at den var gammel, da.
Gunilla Skrevet 3. juli 2003 #11 Skrevet 3. juli 2003 Bare gi den til meg, du så blir du kvitt den *jafse*
Milo Minderbinder Skrevet 3. juli 2003 #14 Skrevet 3. juli 2003 Når det gjelder twist, kan man i løpet av alle de familiesammenkomstene en vil måtte ha i julen kunne ha stor moro av å ta hver eneste bit i skålen med twist under følgende behandling: Du tar kort og godt og vrir den ene av "papirtwistene" i motsatt retning av den opprinnelige. Resultatet blir at tante sitter og haler i twisten til hun blir blågrønn i fjeset......den åpner seg ikke. Milo
LilleBille Skrevet 3. juli 2003 #15 Skrevet 3. juli 2003 .. må vi vente helt til jul med å leke oss med Twist posen??
Gjest Pjusk Skrevet 4. juli 2003 #17 Skrevet 4. juli 2003 Når jeg og sambo spiser Twist fungerer det omtrent som på reklamen; Dvs. vi begynner å slåss! Sist gang fant sambo på et nytt, simpelt knep: Han SATT seg på Twist-favorittene. Da var jeg sjanseløs.... Vi bruker å oppføre oss mer anstendig om vi får Twist servert borte. Men Twist var så mye bedre før og banan var den beste ever! Xeyes: :D
Milo Minderbinder Skrevet 4. juli 2003 #19 Skrevet 4. juli 2003 hvor ble det av Can Can-posene??? Milo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå