Gå til innhold

Vondt når jeg gir ham oralsex


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Med fare for å høres småbillig ut har jeg gitt en del oralsex opp gjennom årene og aldri hatt noen problemer med det. Men med min nåværende kjæreste gjør det så ufattelig vondt i kjeven når jeg gir ham oralsex!

Vi har vært sammen i et år, og selv om vi er åpne om det meste har jeg ikke turd å fortelle ham hvor vondt det faktisk er, jeg gir ham heller oralsex i ny og ne og later som ingenting. Men jeg har jo lyst til å nyte det selv også, eller i det minste ikke ha så veldig vondt. Grunnen til at jeg ikke vil nevne det for ham er fordi jeg vil jo fortsette å kunne gi ham oralsex, og jeg kan tenke meg at hvis jeg forteller ham det kommer han ikke til å nyte det lenger pga dårlig samvittighet, det er jo ikke akkurat tennende å vite at kjæresten har vondt (ikke for alle, i hvert fall :fnise: )

Jeg kan ikke forstå hvorfor det er så vondt med akkurat ham. Han er av helt gjennomsnittlig størrelse, ikke for stor og ikke for liten. Jeg har hatt oralsex med langt større enn ham, så jeg tror ikke det er problemet heller.

Det er sånn at etter max 10 sekunder tenker jeg bare "kom fort, kom fort, jeg klarer ikke mer!" og jeg har ikke lyst til at det skal være sånn :sukk:

Er det noen andre som synes det er grusomt vondt?

Dere gutter der ute, hva hadde dere tenkt om dama sa at det gjør vondt? Hadde dere fortsatt å tatt imot oralsexen?

:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste grunn jeg kan tenke på er at han er så stor at det er vondt å gape. Men du har jo sagt at han ikke er over gjennomsnittet stor...

Du kan jo gi han oralsex på andre måter. Slikke, bare suge på tuppen osv. Trenger ikke ta hele staken i munnen.

PS. Ta det opp med han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dette ikke har noe med sexen å gjøre, men at du rett og slett har betennelse i kjeveleddet?

Tenkte jeg og. Eller en strekk eller noe. Kanskje du kan ta det opp med legen, skyld på noe annet om du føler oralsex blir litt ubehagelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er blitt "stivere" i kjeven pga visdomstenner? Kanskje du suger på en annen måte enn før?

Prøv å bare suge/slikke/rotere på tuppen/strengen og bruk hånden nede på staken(viktig med mye spytt), det hjelper for meg, og typen er kjempeimponert fordi han tror jeg har hele stasen i munnen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...