Gå til innhold

Star Tours "Blue Comfort"


Gjest Gjest_langbein_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_langbein_*

Reiser til Thailand med Star Tour om et par uker, og de reklamerer med bransjens beste benplass. Men det skal jo ikke mye til for å være best i bransjen...

Jeg er 178 høy og har meget lange bein, på vanlige charterfly så sitter jeg med knærne trødd i setet foran (og havner alltid bak en eller annen nisse som insisterer på å legge seteryggen bak...)

Er Blue Comfort bra???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ser her , Så er den beinplassen ved den type sete 8 cm mer enn vanlige seter på charter.

(Ser de sammenligner standard seteplass hos Ving/Apollo, men iallefall Ving har utvidet beinplass de også).

8 cm må da virkelig hjelpe på.

Endret av sixx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for nyttig svar! :) Det ser ut til at jeg skal få plass til mine lange ben ja.

Vil jo tro de andre selskapene må innrette seg etter dette...hurra for Star Tour og de nye seteavstandene.

Leste forresten nå at det nye når det gjelder å legge ned seteryggen....er at man dytter sitt eget sete forover...ikke legger seteryggen i fanget på den

stakkaren bak.

Et tips til deg langbein: Plant knærne i seteryggen foran...sånn at vedkommende får knærne dine i ryggen hvis h*n forsøker å legge ned seteryggen...det har jeg begynt med. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_langbein_*
Vil jo tro de andre selskapene må innrette seg etter dette...hurra for Star Tour og de nye seteavstandene.

Leste forresten nå at det nye når det gjelder å legge ned seteryggen....er at man dytter sitt eget sete forover...ikke legger seteryggen i fanget på den

stakkaren bak.

Et tips til deg langbein: Plant knærne i seteryggen foran...sånn at vedkommende får knærne dine i ryggen hvis h*n forsøker å legge ned seteryggen...det har jeg begynt med. :nigo:

Ja takk og lov for Star Tour. Har reist med både Novair og SAS før, har vært på randen av koldbrann ved enden av reisen. Sånn er det å være 178 cm lang kvinne på tur :)

Jeg planter alltid knærne i seteryggen foran, har aldri hatt noe valg! Har hatt mang en maktkamp med folk foran meg som absolutt vil brekke setet bakover... Selv er jeg selvfølgelig snill og lar være å legge mitt eget sete bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips til deg langbein: Plant knærne i seteryggen foran...sånn at vedkommende får knærne dine i ryggen hvis h*n forsøker å legge ned seteryggen...det har jeg begynt med. :nigo:

Så fordi det sitter en med lange ben i setet bak, så skal personen foran som kanskje vil sove litt plages? Nei du, har man kjøpt retten til å bruke setet så kan man bruke det slik man vil. Hadde en tulling bak meg bevisst gått inn for å ødelegge for meg, hadde det ikke kostet meg en kalori å skjelle ut vedkommende. Makan til egoisme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fordi det sitter en med lange ben i setet bak, så skal personen foran som kanskje vil sove litt plages? Nei du, har man kjøpt retten til å bruke setet så kan man bruke det slik man vil. Hadde en tulling bak meg bevisst gått inn for å ødelegge for meg, hadde det ikke kostet meg en kalori å skjelle ut vedkommende. Makan til egoisme!

Det går helt fint an å sove uten å legge ned seteryggen, men det er verre å sitte hvis beina kommer i klem pga. seteryggen foran legges ned.

Skjell meg gjerne ut, hadde ikke brydd meg mindre. Jeg kan ikke legge beina på nakken...og det ville cabincrewet forstått også. ;)

Jeg nekter deg ikke å bruke setet som du vil, men jeg som eventuelt sitter bak deg har også kjøpt seteplass (og beinplass) og den plassen bruker jeg som jeg vil.

Jeg plasserer mye heller egoismen hos reisende med ditt syn...du er opptatt av kun din egen komfort...men knærne mine skal du få kjenne så snart du forsøker å legge ned seteryggen en eneste centimeter, men ikke før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk og lov for Star Tour. Har reist med både Novair og SAS før, har vært på randen av koldbrann ved enden av reisen. Sånn er det å være 178 cm lang kvinne på tur :)

Jeg planter alltid knærne i seteryggen foran, har aldri hatt noe valg! Har hatt mang en maktkamp med folk foran meg som absolutt vil brekke setet bakover... Selv er jeg selvfølgelig snill og lar være å legge mitt eget sete bakover.

Jeg legger heller aldri ned seteryggen min...litt hensyn klarer vi jo å ta til de bak oss. :)

Jeg er ikke så lang som deg, men knærne mine har fast plass i seteryggen foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...