Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Hva slags potetgull (og annet snacks, som peanøtter, cheez doodles, popcorn og lignende) spiser dere? Har dere noe tilbehør, som dip til, og når pleier dere å spise det? Selv så spiser jeg omtrent bare Sørlandschips. Spiser det av og til når jeg ser en film.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Hva slags potetgull (og annet snacks, som peanøtter, cheez doodles, popcorn og lignende) spiser dere? Har dere noe tilbehør, som dip til, og når pleier dere å spise det? Selv så spiser jeg omtrent bare Sørlandschips. Spiser det av og til når jeg ser en film. Superchips med salt og noen ganger rømme med tortilla dipmix til. Nam! Spiser det omtrent hver helg.
Strix Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Sørlandschips, Original fra Maarud og den gule og grønne Naturchipsen fra Kims, det er mine favoritter. Chips spiser jeg i helgene, på kvelden når jeg ser på tv.
Markjordbær Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Her går det mye i cheese doodles, bacon snacks (husker ikke navn, men de røde, gode, ikke de gulbrune), maarud vanlig med salt, paprika eller salt og pepper. Popcorn. French fries. Bruker jeg dip er det som regel holiday dipen. Evt salsa og/eller guacamole om jeg spiser tortilla chips. Spiser helst i helgene. Endret 22. februar 2009 av Markjordbær
Chimamanda Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Spiser cashewnoetter, valnoetter, tortilla chips, rekechips og jackfruit chips. Skjelden jeg spiser potetgull, men hender det jeg kjoper potetgull om jeg kommer over en eller annen hot (hot som i sterk) type i butikken. Bruker kun dip til tortilla chipsen (salsa og/eller guacamole). Men bruker holiday-dip til oppskjerte groennsaker da. Varierer hvor ofte jeg spiser saant, i snitt annenhver uke kanskje?
galskap Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 jeg er helt gal etter superchips med salt! den er farlig god:P og cashwenøtter:)
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Jeg er glad i Sour crem and onion-potetgullet til Maarud. Superchips tortillachips er favoritt nummer to. Til tortillachips må jeg ha hot salsa, og til Superchips bruker vi noen ganger holidaydip. Egentlig synes jeg det er best å dippe gulrøtter jeg Jeg er også veldig glad i pistasj-nøtter, og min kjære elsker cashew-nøtter med salt og pepper Snacks bruker vi i helgene, eller midt i uka hvis vi har veldig lyst på det :gjeiper:
Gjest fragment Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har fullstendig dilla på Cheez Doodles, men spiser det kun i helgene hvis jeg er alene. Har ikke så mye annet jeg spiser "fast", men Smash er jo noe av det beste som finnes. Spiser det imidlertid sjelden, ettersom jeg ikke kan risikere å ha en stor pose Smash liggende i skapet. Da forsvinner i alle fall viljestyrken min. Kjøper i stedet en Smash-bar, den gjør stort sett susen.
^^Belle^^ Skrevet 25. februar 2009 #10 Skrevet 25. februar 2009 Jeg spiser mye popcorn med smør. En helg jeg kjeda meg og var mutters alene gikk det 3 poser på en helg. Ellers liker jeg veldig godt brente mandler og ''kina-snacks''. Chips spiser jeg ikke, men har jeg lyst på dip kjøper jeg salte kjeks og dipper dem i Holiday eller Kims-dip (ferdig blandet i hermetikkboks).
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #11 Skrevet 25. februar 2009 Spiser cashewnoetter, valnoetter, tortilla chips, rekechips og jackfruit chips. Skjelden jeg spiser potetgull, men hender det jeg kjoper potetgull om jeg kommer over en eller annen hot (hot som i sterk) type i butikken. Bruker kun dip til tortilla chipsen (salsa og/eller guacamole). Men bruker holiday-dip til oppskjerte groennsaker da. Varierer hvor ofte jeg spiser saant, i snitt annenhver uke kanskje? Åååå, jackfruit chips er godt! De selger den i en viet-thai-butikk i Dronningensgt i Oslo. Anbefales!
Gjest Gjest_Chimamanda_* Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 Åååå, jackfruit chips er godt! De selger den i en viet-thai-butikk i Dronningensgt i Oslo. Anbefales! Jeg vet, bor rett rundt hjoernet (skummelt! ) Kjempegodt
Vulpes Skrevet 25. februar 2009 #13 Skrevet 25. februar 2009 Jeg elsker sørlandschips. Spesielt den grønne! Men den kan jeg dessverre ikke spise lenger siden det er melk i den, så nå spiser jeg heller den oransje, som kun består av poteter, olje og havsalt. Nam nam! Har ikke dip til siden jeg ikke tåler melkeprodukter eller krydder, men hender jeg moser avokado med salt og dypper i det Popcorn, cheese doodles, saltstenger, nøtter og sånt er jeg ikke så glad i.
simba80 Skrevet 25. februar 2009 #14 Skrevet 25. februar 2009 Ostepop, paprika potetgull og sour cream potetgull går det en del av! Mannen min elsker Smash. Veldig glad i sure smågodt-ting også! Blir godtespising hvertfall tre til fire dager i uka- klarer ikke å la være:(
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #15 Skrevet 25. februar 2009 Hva slags potetgull (og annet snacks, som peanøtter, cheez doodles, popcorn og lignende) spiser dere? Har dere noe tilbehør, som dip til, og når pleier dere å spise det? Selv så spiser jeg omtrent bare Sørlandschips. Spiser det av og til når jeg ser en film. Valnøtter,mandler og rosiner. De varene du nevner må en være mindre utrustet i hodet for å spise.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå