Gjest Jeansgutt Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Hei! Ønsker svar fra andre gutter og jenter, som har denne fetishen:) Har fra jeg var ca 12 år blitt kåt av å gå i åletrange jeans og skinnbukser. Vet ikke helt hvorfor det skjedde, men tror kanskje det kom av at jeg lurte meg til å kle meg i min søsters jeans. Hun er 3 år eldre og gikk i pinetrange Bik Bok, Fornarina og Miss Sixty jeans. Husker jeg ble kåt av å kjenne de trange jeansa rundt låra og leggene mine. I dag er jeg er en skinny gutt på 25 år og kjøper åletrange jentejeans og bare digger denne trange jeansfølelsen. Går snart bare i sånne jeans for tida:) Digger også å se andre jenter og gutter gå i slike helt stramme jeans som sitter som klistra på kroppen:) Var sammen med en jente en stund som gikk i åletrange jeans, men hun hadde ikke den følelsen for det som meg, hun syns det var litt rart, men aksepterte det lissom allikevel. Syns dere det virker rart med skinny jeans på tynne gutter?
SIFA Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 jeg synes det er ser litt feminint ut. Det er jo litt rocka å gå i trange bukser.. Men jeg synes det helst kler jenter. Gutter ser sjelden bra ut i trange klær, mener jeg..
Gjest jeans Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Hei! Ønsker svar fra andre gutter og jenter, som har denne fetishen:) Har fra jeg var ca 12 år blitt kåt av å gå i åletrange jeans og skinnbukser. Vet ikke helt hvorfor det skjedde, men tror kanskje det kom av at jeg lurte meg til å kle meg i min søsters jeans. Hun er 3 år eldre og gikk i pinetrange Bik Bok, Fornarina og Miss Sixty jeans. Husker jeg ble kåt av å kjenne de trange jeansa rundt låra og leggene mine. I dag er jeg er en skinny gutt på 25 år og kjøper åletrange jentejeans og bare digger denne trange jeansfølelsen. Går snart bare i sånne jeans for tida:) Digger også å se andre jenter og gutter gå i slike helt stramme jeans som sitter som klistra på kroppen:) Var sammen med en jente en stund som gikk i åletrange jeans, men hun hadde ikke den følelsen for det som meg, hun syns det var litt rart, men aksepterte det lissom allikevel. Syns dere det virker rart med skinny jeans på tynne gutter?
Gjest Painted on Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Hei! Idag er jeg er en skinny gutt på 25 år og kjøper åletrange jentejeans og bare digger denne trange jeansfølelsen. Digger også å se andre jenter og gutter gå i slike helt stramme jeans som sitter som klistra på kroppen:) Syns dere det virker rart med skinny jeans på tynne gutter? Hoi! Tynn mann her med samme fetish. Jo trangere desto bedre. Kan ikke bli trangt nok. (Str. 25) Hva angår tullpratet om at kun jenter og kvinner kler trange jeans, kan sies at idag finnes så mange utrente, overvektige, slappe og dvaske jenter/kvinner i trange jeans at skinny gutter i åletrange jeans for lengst har overtatt tronen som dem som kler det best. Så svaret er: så lenge pinetrange jeans handler om anatomi og geometri, er det ikke det minste rart med tilsvarende syltrange jeans på gutter. Alt annet er uvitende fordomsfullhet.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Hei! Ønsker svar fra andre gutter og jenter, som har denne fetishen:) Har fra jeg var ca 12 år blitt kåt av å gå i åletrange jeans og skinnbukser. Vet ikke helt hvorfor det skjedde, men tror kanskje det kom av at jeg lurte meg til å kle meg i min søsters jeans. Hun er 3 år eldre og gikk i pinetrange Bik Bok, Fornarina og Miss Sixty jeans. Husker jeg ble kåt av å kjenne de trange jeansa rundt låra og leggene mine. I dag er jeg er en skinny gutt på 25 år og kjøper åletrange jentejeans og bare digger denne trange jeansfølelsen. Går snart bare i sånne jeans for tida:) Digger også å se andre jenter og gutter gå i slike helt stramme jeans som sitter som klistra på kroppen:) Var sammen med en jente en stund som gikk i åletrange jeans, men hun hadde ikke den følelsen for det som meg, hun syns det var litt rart, men aksepterte det lissom allikevel. Syns dere det virker rart med skinny jeans på tynne gutter? hei det er i min mening ikke feminint.. men utrolig sexy når gutter går med sånne jeans.. litt indi rock
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå