Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jeg er et vrak! Var på fest i går og er utrolig dårlig i dag. Merkelige greier, jeg pleier ikke å bli dårlig, men i dag er jeg hinsides. Kaster opp,magen vrenger seg bare jeg drikker litt vann og ikke har jeg blitt nevneverdig bedre utover dagen heller. Har Pepsi Max i hus, men det smakte helt forjævlig. (pleier å like det ellers.) Noen som har tips til noe som kan hjelpe?
Pinkie Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Er du sikker på at det bare er fyllesyke? Det er sånn jeg har det hvis jeg har omgangssyken. Men hvis jeg er fyllesyk pleier jeg å ta en paracet og legge meg å sove. Også hjelper det som regel å få seg litt mat i magen. Ellers hjelper det med frisk luft.
impa Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Hvis du har mensen mens du drikker alkohol, så kan dette medføre til et helvette dagen etterpå. Jeg hadde det en gang, (har jo drikket mens jeg har hatt mensen flere ganger før) da lå jeg å ropte på mamma på badet, for det var så jævlig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå