Gå til innhold

Trenger råd fra andre jenter :)

Fremhevede innlegg

Gjest Frida29
Skrevet

Hei alle sammen, nå trenger jeg deres råd as ;) Jeg er 29 og har datet en utrolig kjekk og sjarmerende mann på 28 i noen uker nå..datene har vært topp med flørting og kjemi, MEN her om dagen så endte vi etter en middag i senga...å her kommer det jeg trenger råd til..eller hva dere syns da...La oss kalle han "kristian", han tok frem kondomer?? Jeg sa til han at det trengte han ikke for jeg går jo såklart på pilla, da sa han at selv om naturlignok ikke trodde jeg hadde noen sykdommer så hadde han en "regel" at han bestandig har sikker sex, dvs med kondom og ikke ubeskyttet oralsex, så sant han ikke er i forhold ( noe han håpet at vi kunne få sammen) og at begge hadde testet seg for kjønnssykdommer...hmm, jeg er 29 og har aldri truffet en mann før som ikke vil knulle og slikke med engang, aldri møtt noen som er sååå nøye på at man må teste seg...jeg har hatt sex med 9 menn, ubeskyttet, men tror ikke jeg har fått noen sykdommer av det, kun hatt klamydia 2 ganger...Kristian sa at for hans del så syns han det å teste seg var en lettvint greie, er jo bare å ta blodprøver, så får man svar 1 uke senere, og da bør man jo ikke bekymre seg for noen sykdommer...er kanskje lurt, men syns det høres så overdrevet ut...jeg sa at jeg kunne ta en klamydiahjemmetest, men da lo han litt, og så sa han at hadde klamydia vært den eneste kjønnssykdommen som existerte så hadde han ikke brydd seg så mye om sikker/ usikker sex...så skal jeg bli dama hans, må jeg altså teste meg for de kjønnsykdommene som er, ta en blodprøve å se om jeg har hiv/hepatitt...han sa at han såklart skulle teste seg han også, men vet ikke om jeg er noe interessert i han mer jeg...hva syns dere jenter? håper på råd fra dere, selv om jeg nok vet at dere alle er enige meg meg og nok ber meg om å dumpe "nerden" haha :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kavring
Skrevet

Fikk en følelse av at du er en av de som skriver her bare for å provosere...?

Alt jeg har å si; Heia Kristian!!! :)

Gjest Frida29
Skrevet
Fikk en følelse av at du er en av de som skriver her bare for å provosere...?

Alt jeg har å si; Heia Kristian!!! :)

hehe, du er gutt og tydeligvis like "nerd" som kristian, er jenter jeg vil høre fra uansett så, sorry as

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet
, kun hatt klamydia 2 ganger, haha :-)

Og det sier deg ingenting ?. Kanskje på tide å skifte tankegang...

Skrevet
Jeg synes det er kjempegodt gjort av ham!

Vær glad for at han tenker på dette - syns det er kjempefint jeg!

Skrevet

Enig med de andre her..

Det er folk som har samme holdning som deg som sprer kjønnssykdommer, og klamydia er da vitterlig en av dem sist jeg sjekka.

Gjest StockDama
Skrevet

Så flink han er =)

Du har funnet en meget fornuftig kar. Han derimot, har funnet en dame som ikke er fullt så fornuftig, men det er en annen sak ;D

Skrevet

Synes han høres fornuftig og ansvarsfull ut jeg :) Heia "Kristian"! Skulle ønske alle var like flinke som ham.

Beskyttet oralsex har jeg aldri vært borti (bare hørt om), men det er jo sikkert lurt det også. Bare ikke like vanlig.

Det er en del sykdommer som man kan ha lenge uten å merke noe, så det at du tror du er sykdomsfri/smittefri betyr ikke at du er det ;)

Skrevet

"bare" hatt klamydia 2 ganger? jeg har ligget med langt flere enn deg -ubeskyttet- og ikke hatt klamydia en eneste gang.

synes faktisk det var veldig voksent av han jeg! viser at alle gutter ikke er just the same, og det burde du egentlig være glad for at du har funnet.

men jeg hadde nok kanskje reagert på samme måten som deg, jeg er heller ikke vandt til å treffe gutter som er fast bestemte på å bruke kondom før vi har ubeskyttet sex.

om du vil fortsette å date han heller ikke burde ikke avgjøres av denne hendelsen, men heller om du er interesert i han som person.

Gjest LanaLane
Skrevet

Før jeg hadde unbeskyttet sex med min kjære fikk han samme beskjeden.

er ikke noe stress å teste seg vel? Og har du hatt klamydia to ganger så burde jo du egentlig krevd at du skulle ha testa deg selv.

Gjest jente-gjest
Skrevet

For en moden fyr! Står utrolig respekt av å tenke på sikker sex og testing i "the heat of the moment". Hurra for "Kristian" :)

Hvis det at han har begges helse i fokus er et turn-off, fortjener du ikke bedre. Håper du tar til fornuften, hvis ikke er det sikkert flere jenter der ute som liker fornuftige fyrer som det Kristian tydeligvis er!

Skrevet

Jeg håper inderlig at du er et troll, ellers håper jeg noen kakker deg i hodet med noe hardt slik at du våkner. Å miste interessen for en gutt som ikke er interessert i å få kjønnssykdommer fra deg? Eller å gi deg noen, for den saks skyld? Ja, da fortjener du han rett og slett ikke.

Skrevet

Fikk litt samme følelse over dette innlegget som et annet innlegg her inne (det om dama som begynte å gråte etter sex). Er det bare jeg som synes det er lik skrivemåte og lik ordlegging?

Uansett, det er greit å diskutere disse tingene uansett om det er oppspinn eller ei.

Bra at noen tar ansvar, uansett kjønn. Vi ligger vel på europatoppen (om ikke verdenstoppen) når det gjelder ubeskyttet sex. Ikke bra. Sjokkerer meg at folk ikke tar ansvar. Så her står Kristian som et godt eksempel!

Gjest Frida29
Skrevet
Fikk litt samme følelse over dette innlegget som et annet innlegg her inne (det om dama som begynte å gråte etter sex). Er det bare jeg som synes det er lik skrivemåte og lik ordlegging?

Uansett, det er greit å diskutere disse tingene uansett om det er oppspinn eller ei.

Bra at noen tar ansvar, uansett kjønn. Vi ligger vel på europatoppen (om ikke verdenstoppen) når det gjelder ubeskyttet sex. Ikke bra. Sjokkerer meg at folk ikke tar ansvar. Så her står Kristian som et godt eksempel!

Har ikke skrevet noen andre innlegg her nei,første innlegget mitt...må si jeg blir helt overrasket over svarene hittils :-S men regner med flere som er enige med meg kommer etterhvert....så dere mener altså at å ta en test-blodprøve bla. sjekke hiv/hepatitt, bør jeg gjøre altså? Jeg liker han jo kjempegodt, han har bra jobb,fin leilighet, er snill og kjekk og veldig god i senga hehe...mener bare at det er veldig nerd av han, å trodde/ tror fortsatt de fleste andre jenter er enige med meg..

Skrevet

Det må da være kjekt med en wakeup-call en gang i blandt? :)

Jeg bryr meg ikke om de kjønnssykdommene man får bort, det er de man ikke får bort som skremmer meg. Jeg er glad for at den eneste gangen jeg hadde sex, var med kondom, for jenta hadde nemlig herpes. Så jeg er glad for at hun tok ansvar den gangen. Men sexen ble som den ble da, og det er jo en annen historie.

Du er like gammel som meg. Kanskje tiden er inne for litt langvarige forhold og den løypa der? Isåfall er jo dette en flott anledning til det.

Håper dere modnes sammen :)

Skrevet
Har ikke skrevet noen andre innlegg her nei,første innlegget mitt...må si jeg blir helt overrasket over svarene hittils :-S men regner med flere som er enige med meg kommer etterhvert....så dere mener altså at å ta en test-blodprøve bla. sjekke hiv/hepatitt, bør jeg gjøre altså? Jeg liker han jo kjempegodt, han har bra jobb,fin leilighet, er snill og kjekk og veldig god i senga hehe...mener bare at det er veldig nerd av han, å trodde/ tror fortsatt de fleste andre jenter er enige med meg..

Er du 29 år gammel, slik det står i nicket? For jeg synes tankegangen at det er "nerd" å tenke på helsa si, også når det gjelder sex, er ganske fjortis.

Jeg er ikke vant med at gutter bryr seg veldig om sånt jeg heller, men hadde jeg møtt en som faktisk tenkte på det, hadde jeg bare blitt positivt overrasket. Selv om sex med kondom ikke akkurat er helt det samme uten, så hadde kanskje blitt litt satt ut der og da. Men det er jo bare snakk om en liten periode.

Og hva er så galt med å ta noen prøver for å se om man bærer på noe? Jeg har testa meg flere ganger jeg :) Greit å ha det gjort.

Skrevet

For min del sjekker jeg meg ikke bare for hans del, men også for min egen. Vet ikke hva jeg hadde gjort dersom jeg hadde funnet ut at jeg hadde smittet kjæresten med en kjønnssykdom. Liker også å vite at jeg til enhver tid ikke har noen sykdommer, er jo ikke noe bra å gå med det over tid heller...

Skrevet

Wow! Skulle nesten ønske at de menna jeg har møtt tidligere hadde tenkt på samme måte. Eller forsåvidt at jeg og hadde tenkt sånn ;)

Men når man er ung er man udødelig.

Syns det "Kristian" gjør er helt riktig. Om man er redd for å få sykdommer du ikke kan bli kvitt så gjør han det riktige. Hadde du syntes det var ok at du hadde hatt sex med en fyr og senere så kommer han å forteller at han har hiv?

Nei, om du syns han er for nerdete som gjør dette så syns jeg du skal dumpe han. Fordi om man liker en person, så respekterer man dem og. Ut fra innleggene dine så virker det ikke som du respekterer han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...