donna julianna Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 27. mars 2009 Så bra at alt var negativt!! Det er deilig å kunne slippe å bekymre seg! Og det med sex'en, hehe, det med å bli avholds der tror jeg funker dårlig Ja, det hadde vel strengt tatt vært like greit om testen hadde vært postiv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
donna julianna Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Dette har virkelig vært en fabelaktig uke på alle måter * Først vant jeg 50 kroner på flaxlodd * Så fikk jeg komplimenter fra fastlegen (litt sært, men også litt hyggelig da) * Deretter hadde jeg verken hiv, syflis eller klamydia * Så ble jeg tante til fantastisk søt baby * Og så fikk jeg masse masse penger igjen på skatten * Og i dag, når jeg trodde uka ikke kunne bli bedre fikk jeg blomster på døra av hunken Livet er virkelig fantastisk! Og jaggu har ikke både agurkene, tomatene, paprikaen og chilien begynt å spire også Endret 27. mars 2009 av donna julianna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 29. mars 2009 #23 Del Skrevet 29. mars 2009 For en flott uke du har hatt!!! GRATULERER SÅ MYE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 29. mars 2009 #24 Del Skrevet 29. mars 2009 Så bra at du hadde en fin uke! Får håpe den neste blir like fin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
donna julianna Skrevet 1. april 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Så bra at du hadde en fin uke! Får håpe den neste blir like fin!!! For en flott uke du har hatt!!! GRATULERER SÅ MYE Takktakk, neier og bukker! Til nå virker den iallefall lovende Endret 1. april 2009 av donna julianna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
donna julianna Skrevet 2. april 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 2. april 2009 Usj, sitter hjemme og kjeder meg, og har gjort det i en uke nå. Fjerna noen skruet i benet i forrige, uke og fikk tydeligvis en alt for lang sykemelding av legen. I dag troppet jeg glad og fornøyd opp på jobb, men med beskjed om at så lenge jeg var sykemeldt av legen, så fikk jeg heller ikke lov til å arbeide. Så da måtte jeg bare ganske enkelt halte hjem igjen. Og så er det akkurat litt for kaldt til å sitte ute på terrassen og lese. Kjedelig. Radioresepsjonen er ferdig, jeg blir psykisk og fysisk uvel av å se på dagtv, og alle plantene er potta om i selvlagde potter. Eller, ikke alle, men nå har jeg gått tom for jord. Hunken er på forretningsreise, og katten sover. Etter fire dagers intenst strikkemaraton (begynner man på størrelse nyfødt i det noen blir født, så har man strengt tatt ikke mange dager på seg) er strikkepinnene lagt på hylla for godt (eller i det minste ut måneden). Har funnet en god oppskrift på sjokolade og pepperkjekt jeg kunne tenkt meg å lage, men frykter jeg vil ende opp med å spise alle selv så jeg har latt være. Jeg leser en dritspennende bok, og har et nyinnkjøpt blad, men finner ikke inspirasjonen til annet enn å syte. Syte syte syte syte La denne timen gå over i historien som enestående og la den aldri, aldri gjenta seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
donna julianna Skrevet 2. april 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 2. april 2009 Boka er så vanvittig spennende! Til nå er tre drept, og bokens heltinne er mistenkt for drapet. Og jeg som ikke liker krim en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
donna julianna Skrevet 3. april 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 3. april 2009 Nå er boka ferdig, og har så utrolig lyst til å løpe ned til byen og kjøpe bok nummer tre i serien,hadde det ikke vært for et hovent ben og en tom lommebok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
donna julianna Skrevet 3. april 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 3. april 2009 I dagens postforsendelse lå det en gledelig overraskelse og ventet på meg. Når jeg betalte forrige kredittkortregning hadde jeg betalt inn 1000 kroner for mye Og siden dette er et kredittkort uten kode (rota den bort så klart), og et jobbkort uten tilknytning til noen som helst av mine bankkontoer så betyr det at jeg MÅ bruke pengene på netthandel :danse: Eller, jeg KAN jo vente på neste jobbreise, og så overføre pengene til min bank, men det er vel ikke rom for å være fornuftlig og tålmodig på en fredag? Og nettshopping er jo den perfekte syssel når man er lite mobil Jeg tror jeg går for klær, kosmetikk og andre hygienesaker virker så alt for fornuftig! Foreløpig liste over ting jeg vil kjøpe: http://www.pinupgirlclothing.com/glamourdress.html http://www.daddyos.com/retro/dec1.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
donna julianna Skrevet 3. april 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Eller muligens denne http://www.pinupgirlclothing.com/candy-din...paper-doll.html Endret 3. april 2009 av donna julianna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 3. april 2009 #31 Del Skrevet 3. april 2009 Åh! Sløs de bort på det du vil! Det har du sikkert fortjent!!! Skulle ønske jeg fikk noen sånne hyggelige overraskelser en gang i blandt også! Den grønne kjolen var forresten kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
donna julianna Skrevet 3. april 2009 Forfatter #32 Del Skrevet 3. april 2009 Denne http://www.pinupgirlclothing.com/polka-dot...paper-doll.html eller denne http://www.pinupgirlclothing.com/black-che...up-couture.html Hehe, dette minner egentlig litt om da jeg spilte ludo med meg selv når jeg var liten og hjemme alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
donna julianna Skrevet 3. april 2009 Forfatter #33 Del Skrevet 3. april 2009 Typisk, når jeg endelig hadde bestemt meg for to kjoler fra pinupgirl så hadde de bare xl igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. april 2009 #34 Del Skrevet 6. april 2009 Sånne penger teller ikke, så de skal man straks og med en gang omsette til varer etter eget ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
donna julianna Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #35 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Hehe, det er veldig tydelig at en elektronisk dagbok IKKE blir mer flittig brukt enn den jeg har i papir...Jaja, det var vel bare å regne med, er ikke så veldig god på regelmessighet I dag har jeg vært i byen med en god kamerat, vi har spist ute og feira at han er ferdig med utdannelsen, og hengt på byens "feteste" kjøpesenter. Jeg i garnbutikken, og han i zooen. Dagens fangst ble 20 nøster eskimogarn, og fire guppyer, ganske nerdete ting ja Tre av fiskenes hans har allerede dødd, mens fire av mine nøster har gått med til første del av en puff jeg har hatt lyst til å lage meg lenge. Hunken er på whiskeyfest, og jeg har forspist meg på ferrero rocher. Katten halvsover ved siden av meg, og tven står på i bakgrunnen. Og, sjokkerende nok mistenker jeg at noe muffens har skjedd med eggene mine.... En gang paranoid, alltid Mensen burde ha vært her for ti dager siden, tror jeg... Det har kjentes som om blodet skal starte å fosse siden onsdag, men har ikke sett en dråpe blod enda. Tre tester (tatt på kveldstid) har vært negative. Men ting kjennes litt likevel litt merkelig, ømme pupper og mensen kommer jo ikke!!! Og det er tydeligvis flere her inne på KG som har opplevd falske negative tester... Merkelig og skremmende. Bortskremt mens kan også være en bieffekt av at jeg går på cerazett, men de bør jo ikke komme når jeg har brukt dem i to år? Jeg venter til søndags morgen, og så tester jeg igjen. Mest sannsynlig er jeg jo ikke gravid, bare paranoid Er jeg gravid nå er det jo ingen krise, det er selvsagt tidspunkt det kunne passet bedre, og tidspunkt det kunne ha passet dårligere. Man lever jo bare en gang, og veien blir til mens man går (selv om det selvsagt er lurt å ha utpekt et mål så man ikke bare blir sittende igjen ved første passende veikro og sulle). Jeg har bare en sånt romantisk ide om selve unnfangelsen.... Med solnedgang, rødvin og svaberg, hvor hunken ikke lurer på om vi skal lage barn. Og i dette bildet er det jo ikke plass til pilleslurv og halvstressa stemning. Men jeg får gjenta for meg selv, veien blir til mens man går. Endret 22. mai 2009 av donna julianna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
donna julianna Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #36 Del Skrevet 23. mai 2009 Sola skinner, sjokoladen ligger vel forvart i magen (ikke en smule igjen) og plantene er plassert på terrassen! Slit og svette på sykkelen venter nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
donna julianna Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #37 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Der var treningen unnagjort, og brødene står i ovnen! Elsker lørdager, man får gjort så mye når man slipper å dra på jobb Endret 23. mai 2009 av donna julianna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
donna julianna Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #38 Del Skrevet 25. mai 2009 Hehe, noiaen slo til igjen, var jaggu ikke gravid gitt Etter to uker på overtid, og fem hundre blåst av tester kom mensen i går. Ganske letta, både jeg og hunken egentlig. Det er jo aller kosligst å få barn når man har planlagt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå