Gå til innhold

mirakel, svindel eller farlig?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SVINDEL!

Herregud for noen lettlurte f"".

Kurere AIDS/HIV? Fy flate altså, håper disse pusherne blir anmeldt snart..

Ikke rart disse telefonspåerne/ telefonhealerne har gode tider siden det finnes så altfor mange lettlurte folk som disse...

Get real, sier nå jeg..

Skrevet

Ettersom det er ulovlig og strafbart å reklamerer for produkter som skal kunne helbrede AIDS eller kreft vil jeg anbefale en moderator å fjerne ovenstående link ganske fort!!!

Skrevet
Ettersom det er ulovlig og strafbart å reklamerer for produkter som skal kunne helbrede AIDS eller kreft vil jeg anbefale en moderator å fjerne ovenstående link ganske fort!!!

jeg som la det inn. Grunnen var at jeg syns det var skummelt. Syns det er rart det ike er noen som stopper dette. Det ligger inne på flere nettsteder. Norske. Der står flere frem og skriver at de bruker det. Så er det en person som reklamerer, og forteller ,til stadighet om dette. Gir undervisning i fremgangsmåte osv.

Det er forbudt og reklamere om noe som kurerer, som ikke er godkjent legemiddel i norge. Her ser det ut for at noen sover.

Skrevet

Uff...det dukker stadig opp nye eksempler på dumskap.

I dette tilfellet sier det seg vel selv at alle mennesker i hele verden hadde fått tilgang på dette gjennom offentlige kanaler...det ville produsenten tjent på...istedenfor skal dette vidundermedisinet kun omsettes ved hjelp av noen få personer via internett? yeah right!! eller kanskje ikke.

Skrevet
Uff...det dukker stadig opp nye eksempler på dumskap.

I dette tilfellet sier det seg vel selv at alle mennesker i hele verden hadde fått tilgang på dette gjennom offentlige kanaler...det ville produsenten tjent på...istedenfor skal dette vidundermedisinet kun omsettes ved hjelp av noen få personer via internett? yeah right!! eller kanskje ikke.

Et eksempel er alternativ.nettverk.no

Skrevet
Et eksempel er alternativ.nettverk.no

Jeg har ikke vært inne på sånne linker, men har da lest om både det ene og det andre...bl.a. noe man heller på bensintanken sånn at bilen bare bruker halvparten så mye bensin. Hallooo!! Alle skjønner vel at noe sånt ville blitt solgt over alt...ikke bare via et utvalgt antall mennesker (som har betalt for å være med) via nettet hvis det hadde virket? ...eller ok...nesten alle da.

Det er noe i det at alt som er for godt til å være sant, er nettopp for godt til å være sant.

Men pyramider kommer i mange utgaver.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg har ikke vært inne på sånne linker, men har da lest om både det ene og det andre...bl.a. noe man heller på bensintanken sånn at bilen bare bruker halvparten så mye bensin. Hallooo!! Alle skjønner vel at noe sånt ville blitt solgt over alt...

Hva mener du egentlig her?

Noe sånt ville blitt solgt overalt og det skjønner alle??

Skrevet

Hvis det fantes et middel som faktisk halverte bensinforbruket, så ville det vært tilgjengelig langt flere steder enn gjennom nettverksselgere og på TV-shop...

Et ikke uvanlig argument hos nettverksselgere er: "Dette produktet får du ikke kjøpt noen andre steder." Det er turn-off for meg, i hvert fall.

Skrevet

De som hadde funnet et slikt stoff hadde de som oppdaget det uten tvil vært vinnere av Nobelprisen i medisin for lenge siden......

Skrevet

Hvis det fantes et middel som faktisk halverte bensinforbruket, så ville det vært tilgjengelig langt flere steder enn gjennom nettverksselgere og på TV-shop...

Et ikke uvanlig argument hos nettverksselgere er: "Dette produktet får du ikke kjøpt noen andre steder." Det er turn-off for meg, i hvert fall.

De som hadde funnet et slikt stoff hadde de som oppdaget det uten tvil vært vinnere av Nobelprisen i medisin for lenge siden......

Jeg ser at spørsmålet jeg fikk av gjest på utmerket måte er besvart av Stillest vann og Wildy: :)

Jeg kan ikke fatte og begripe at folk går på sånn svindel gang på gang....på gang på gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...