Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jeg skulle på do i sted, og da jeg tørket meg var det "rosa" blod på papiret. Var ferdig med forrige mens 8. februar, venter neste mellom fredag 6. mars og søndag 8. Kan det være eggløsningsblødning? Har hatt mensen i snart 10 år, og aldri hatt noe sånt... Har gått på pillen i 5 år, sluttet rett før jul, men skal begynne på igjen snart, har bare ikke kommet meg til legen. Har brukt kondom i mellomtiden. Kroppen kan selvfølgelig ha forandret seg de årene jeg har gått på p-pillen, men rart at dette skjer i 3. syklus etter p-pilleslutt... Hadde sex i går (altså fredag kveld), men blør aldri etter sex og burde vel uansett ikke gjort det ett døgn etter? Har noen ganger begynt samleie og så tatt på kondom etter et par min... dette kan selvfølgelig gjøre at det er en liten sjanse for at man blir gravid, men jeg skal jo ha eggløsning rundt nå, så er vel for tidlig at det er en festeblødning? Synes dette var skikkelig ekkelt...
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 jeg lurer også på dette, har akkurat det samme på gang. noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Høres ut som eggløsningsblødning. Men følg med på det, mellomblødninger bør vel vurderes av lege om man ikke forstår årsakene.
Gjest putti Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 kan være symptoner sosm f eks Klamydia..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå