Gå til innhold

Volvat i Fredrikstad

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en venninne som lurer på dette. Hun har slitt med store plager i underlivet i veldig lang tid nå, vært inn og ut hos legen og blitt sendt til flere spesialister, men ingen finner noe som helst. Så hun vurderer nå å dra til Volvat, ettersom moren hennes har hørt positive ting om dette stedet. At de er veldig flinke, og ikke gir seg så lett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med Volvat, men Bjørnebekk er byens dyktigste gynekolog etter min mening. Han har kontor i Nygaardsgaten.

Skrevet
Har ingen erfaring med Volvat, men Bjørnebekk er byens dyktigste gynekolog etter min mening. Han har kontor i Nygaardsgaten.

Er han spesialisert innen ett eller annet? Takk for tips, har sendt link til venninna mi så hun får fulgt med i tråden :)

Skrevet

Jeg har vært på Volvat to ganger, husker ikke hva damen het, Grøn ett eller annet. Hun var virkelig koselig, meneskelig og flink.

Skrevet
Er han spesialisert innen ett eller annet? Takk for tips, har sendt link til venninna mi så hun får fulgt med i tråden :)

Han er vel spesialist på barnløshet, men han har løst andre problemer for min del. :ler:

Skrevet
Han er vel spesialist på barnløshet, men han har løst andre problemer for min del. :ler:

Ok, men da kan det jo være at han kan hjelpe venninna mi, for er blant annet eggstokkene hun plages med. Takk for svar :)

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Bjørnebekk jobbet tidligere på Volvat, og jeg kjenner han derfra som en dyktig gynokolog.

Grønnbekk... hadde jeg ved forrige gynokolog besøk, hun virket også OK.

Så har ingenting å utsette på noen av dem:)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...