Gjest Gjest_Sarah25_* Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Heisann Er forkjølet, var hos legen og fikk beskjed om at det var en virusinfeksjon, og at jeg skulle ta det med ro og slappe av. Greit nok, stresser med saken Men nå har jeg fått en dott i øret som irriterer vettet av meg... Det er jo sikkert siden jeg er er forkjølet men jeg lurte altså på om noen har råd for hva jeg kan gjøre for å få den vekk... Takker på forhånd
Gjest Ulva35 Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har et tilbakevendene problem med dott i øret. Mitt råd som jeg fikk av legen: Olje. Ta litt olje(vanlig matolje) på en q-tips og gjenta et par-tre ganger før du legger deg. Gjenta minst 3 kvelder. Det hjelper iallefall meg.
Avalon Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Helt vanlig nesespray skal også hjelpe for sånne dotter i øret faktisk
Gjest Sandbekken Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Helt vanlig nesespray skal også hjelpe for sånne dotter i øret faktisk i øret da eller? Haha er i bøllehumør i dag.. Endret 22. februar 2009 av Sandbekken
Pialill Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Helt vanlig nesespray skal også hjelpe for sånne dotter i øret faktisk stemmer det=) bruk nesespray, så lenge du er tett i nesen/bihulene får du lett dotter. jeg har kroniske dotter i ørene:S pga at jeg ikke har noe luft i mellomøret, som legen sa så fint:P jeg fikk beskjed om å gjøre dette minst 3 ganger daglig: holde meg for nesen ha igjen munnen og blås ut forsiktig for å få luft inn i øret:P men har lest et sted at ikke alle bør gjøre det, derfor bør du prøve veldig forsiktig og se om du blir kvitt dotten... de eneste gangene jeg ikke har dotter i ørene er når jeg gjør dette...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå