Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Jeg er altså en student som lager mat til 1 pers hver dag, ikke store mengden med andre ord. Har fått med meg at en food processor altså kan ta mindre deiger? Kan alle food processorer det, eller bare et lite fåtall? Jeg er ikke typen til å lage i store kvanta og fryse ned, det har jeg ikke plass til heller. Håper ikke jeg må gå til anskaffelse av kjøkkenmaskin for å elte/røre deiger, hadde vært digg å ha alt i en maskin. Hadde blitt så glad for svar!
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Jeg er altså en student som lager mat til 1 pers hver dag, ikke store mengden med andre ord. Har fått med meg at en food processor altså kan ta mindre deiger? Kan alle food processorer det, eller bare et lite fåtall? Jeg er ikke typen til å lage i store kvanta og fryse ned, det har jeg ikke plass til heller. Håper ikke jeg må gå til anskaffelse av kjøkkenmaskin for å elte/røre deiger, hadde vært digg å ha alt i en maskin. Hadde blitt så glad for svar! en foodprosessor kan man bruke til å elte ja....følger med et eget "blad" til det. Regner med at du tenkte på sånn åpen skål når du sier kjøkkenmaskin, mens foodprosessoren er sånn med lokk hvor man også kan kutte og rive ting..
Gjest ss Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Hva med en liten håndvisp. Sånn elektrisk altså. Den går til ulike kaker osv. I tillegg kan du ha en stavmikser som lager pure, hakker osv. Det må bli en av de dyrere som tar alle oppgavene. Jeg har aldri hatt foodprocessor. Ga bort den jeg fikk. Deriomot har jeg hatt god nytte av min Kenwood. Nå lager jeg mat til flere enn en person da. Den er også suveren til gjærbakst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå