GĂ„ til innhold

Hvor lang tid fra man drikker

Fremhevede innlegg

Gjest Charming
Skrevet

Noen som kan svare meg pÄ dette? Hvor lang tid tar det fra jeg drikker et glass vann f.eks til jeg urinerer det ut igjen?

Og, vi fÄr vel gÄ ut i fra at jeg har tilstrekkelig med vÊske i kroppen fra fÞr. SÄ det som kommer ut er "overflÞdig", sÄnn at det meste kommer ut igjen og ikke forblir i kroppen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som kan svare meg pÄ dette? Hvor lang tid tar det fra jeg drikker et glass vann f.eks til jeg urinerer det ut igjen?

Og, vi fÄr vel gÄ ut i fra at jeg har tilstrekkelig med vÊske i kroppen fra fÞr. SÄ det som kommer ut er "overflÞdig", sÄnn at det meste kommer ut igjen og ikke forblir i kroppen.

Jeg vil tro at det kommer ut ganske raskt, kanskje i lÞpet av 30 min til en time? Men gÄr jo an Ä teste litt selv da, drikke jevnt over noen timer, for sÄ Ä drikke mye i lÞpet av kort tid..

Skrevet

Hvis ikke jeg husker helt feil sÄ produseres det 1ml urin/kg/time, og en normalblÊre signaliserer tÞmming ved 400 ml. SÄ kan man sikkert regne seg frem til et eller annet :ler:

Skrevet

Eneste jeg kan si om dette er at nÄr jeg drikker alkohol, sÄ pleier det Ä ta kanskje en time til og med kanskje to fÞr fÞrste gang jeg mÄ pÄ do. Deretter gÄr jeg pÄ do hver halvtime. SÄ hvordan det faktisk fungerer har ikke jeg peiling pÄ. :)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...