Gå til innhold

Hellas - Rethymnon


-Alvildebrud-

Anbefalte innlegg

Noen der ute som har reist med baby på 10-11 måneder og som vil dele erfaringer?

Lurer nemlig på en del :). Har aldri gjort dette tidligere :).

Er det noe vi bør ta hensyn til mht hotellvalg - burde vi velge å bo i leilighet fremfor i et vanlig hotellrom/bungalov? Isåfall, hvorfor?

Med tanke på matlagning til baby - går det greit å varme maten (glass) med vannkokeren på rommet? eller må man ha tilgang til kjøkken?

Altså. BØR man bo i leilighet med lite kjøkken når man reiser med barn?

Er Rethymnon en rolig plass som passer å reise til med småbarn?

Hva skal vi ta hensyn til når vi planlegger turen vår?

Vi gleder oss sånn til å reise med lillegutt :hjerte:! Håper ingen anbefaler oss til å IKKE reise. (Hellas er ikke synonymt med Thailand mener nå jeg - dit ville ikke jeg ha reist med et såpass lite barn)

Endret av -Alvildebrud-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder valg av hotellrom, så synes jeg at det kan være greit å ha noe med litt størrelse - og helst med balkong. Det er deilig å kunne ha et sted å sitte i fred og snakke og kose seg på kvelden når babyen har lagt seg (vi er ikke av typen som bruker babycall og går i restauranten!).

Å varme glasset i vannkoker går helt fint!

Nei, man må ikke ha lite kjøkken for å bo med barn. Men en liten minibar er alltids en fordel (..og da tenker jeg på å oppbevare babymat, hi hi).

Hellas er helt supert med unger! Hvis du trenger flere tips, ta en titt på siden vår (se link i signatur). Vi skriver en del om å reise med barn. Ha en flott tur! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...