Gå til innhold

Kjærestetur til Paris i neste uke


Gjest mon ami

Anbefalte innlegg

Gjest mon ami

Heisann! :)

Jeg og mannen skal til Paris på kjærestetur til neste uke - har vært der 3 ganger før, så vi har gjort " de obligatoriske"; Eiffeltårnet,triumfbuen, elvecruise,Champs Elysee, De berømte byggene rundtomkring etc..... Elsker byen også for den fantastiske arkitekturen, men kunne godt tenke meg å få tips om hva vi kan finne på der nå i kommende uke; er det spes. events som foregår der f.eks.??

Spiller ingen rolle hvilke kategorier forslagene tilhører - vi ønsker å ta det med ro, nyte hverandre og byen vi er i - og gjerne spe på med noen spes. opplevelser mens vi er der!! =)

Tusen takk for gode forslag på forhånd!! =)

Au revoir!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere sett Sacré Coeur? Det er nemlig mange som ''glemmer'' denne bygningen når de besøker Paris. Nyyydelig utsikt og nyydelig sted (Montmartre).

Ellers er jo Versailles å anbefale, dersom dere har tid til dette. Rue de Rivoli - har dere vært der? Det er jo mest for shoppingen sin del da, kanskje ikke noe for din kjære? :fnise:

I det latinske kvarteret har de utrolig mange billige og gode restauranter, og det er generelt en veldig koselig bydel å vandre rundt i. Jeg er ikke helt sikker på hvor det er, men jeg vet såpass at det er i nærheten av Notre Dame. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...