Gå til innhold

Kjærestetur til Paris i neste uke

Anbefalte innlegg

Gjest mon ami
Skrevet

Heisann! :)

Jeg og mannen skal til Paris på kjærestetur til neste uke - har vært der 3 ganger før, så vi har gjort " de obligatoriske"; Eiffeltårnet,triumfbuen, elvecruise,Champs Elysee, De berømte byggene rundtomkring etc..... Elsker byen også for den fantastiske arkitekturen, men kunne godt tenke meg å få tips om hva vi kan finne på der nå i kommende uke; er det spes. events som foregår der f.eks.??

Spiller ingen rolle hvilke kategorier forslagene tilhører - vi ønsker å ta det med ro, nyte hverandre og byen vi er i - og gjerne spe på med noen spes. opplevelser mens vi er der!! =)

Tusen takk for gode forslag på forhånd!! =)

Au revoir!! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere sett Sacré Coeur? Det er nemlig mange som ''glemmer'' denne bygningen når de besøker Paris. Nyyydelig utsikt og nyydelig sted (Montmartre).

Ellers er jo Versailles å anbefale, dersom dere har tid til dette. Rue de Rivoli - har dere vært der? Det er jo mest for shoppingen sin del da, kanskje ikke noe for din kjære? :fnise:

I det latinske kvarteret har de utrolig mange billige og gode restauranter, og det er generelt en veldig koselig bydel å vandre rundt i. Jeg er ikke helt sikker på hvor det er, men jeg vet såpass at det er i nærheten av Notre Dame. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...