Kosemose Skrevet 21. februar 2009 #21 Skrevet 21. februar 2009 Ingen normale mennesker røyker med barn i bilen i våre dager.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #22 Skrevet 21. februar 2009 Vi gjør det sånn. Vi er oppegående mennesker som dere. Ikke noen "troll". Jeg bare svarte i tråden jeg. Vi gjør det sånn. Jeg svarte, og bryr meg katten om hva dere mener.
LukaFrost Skrevet 21. februar 2009 #23 Skrevet 21. februar 2009 Vi bryr oss ikke så mye om den påtvungne kladden baki egentlig. Stakkars unge som har en far og en stemor som ser på ungen som en påtvungen kladd. Mannen din har unge. Deal with it!
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #24 Skrevet 21. februar 2009 Jeg dealer med det, spørsmålet er vel heller om han gjør det? Ikke døm du, Lukeafrost. Det er så enkelt, er det ikke?
Kosemose Skrevet 21. februar 2009 #25 Skrevet 21. februar 2009 Vi gjør det sånn. Vi er oppegående mennesker som dere. Ikke noen "troll". Jeg bare svarte i tråden jeg. Vi gjør det sånn. Jeg svarte, og bryr meg katten om hva dere mener. Nei dere er ikke oppegående mennesker. Oppegående mennesker kaller ikke barnet sitt/stebarnet sitt for "påtvunget kladd" og oppegående mennesker røyker ikke i bilen med en liten unge sittende baki. Oppegående mennesker forsvarer ikke røyking i hus med dør åpen til barnerom med "ungen klager ikke".
LukaFrost Skrevet 21. februar 2009 #26 Skrevet 21. februar 2009 Jeg dealer med det, spørsmålet er vel heller om han gjør det? Ikke døm du, Lukeafrost. Det er så enkelt, er det ikke? Når folk omtaler stebarn sånn som du gjør forbeholder jeg meg retten til å si hva jeg mener om saken. Hvis du synes de ter å dømme, så gjerne det. Og ja, det er enkelt.
ViljaH Skrevet 21. februar 2009 #28 Skrevet 21. februar 2009 Troll eller ikke, å utsette et barn for passiv røyking er det samme som at barnet SELV røyker hver 4. sigarett. Hvis man ikke synes noe om at en 2-åring sitter med en sigg i kjeften selv, så bør man heller ikke røyke rundt barnet.
Strix Skrevet 21. februar 2009 #29 Skrevet 21. februar 2009 Jeg syns mye det samme om dem som jeg gjør om de som røyker når de er gravide.... Need I say more?!
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #30 Skrevet 21. februar 2009 Røyker du i bilen når småbarnet ditt sitter baki? Hvis ikke, hva tenker du om folk som gjør det? jeg vet der lørdag,men........................................er det noen som gjør det da? Trodde dette var noe de gjorde på 60 og 70 tallet. Og finnes det askebegre i bil i dag da? Vi har hatt tre bler siste 12 år, og ingen med askebeger
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #31 Skrevet 22. februar 2009 Jeg har flyttet ut "på strilelandet" (men bare 20 min å kjøre fra Bergen sentrum). Har flere ganger sett foreldre som sitter og røyker med barna i bilen når vi henter/bringer til barnehagen. I tillegg er det mange som har barn som ikke er festet i bilen (verken i barnesete eller med bilens sikkerhetssele). Barnehagen har tatt opp både dette med røyking og sikring av barn i bil på hvert foreldremøte vi har vært på, men jeg har i alle fall ikke registrert noen bedring. Jeg tenker at slike mennesker som røyker med barn i bilen (og som ikke sikrer barna sine) er svært, svært begrenset utrustet i hodet. De fremstår som enkle, egoistiske og rett og slett "harry". Jeg har snakket med flere av foreldrene (om helt andre ting), og de kan sikkert virke hyggelige nok, men jeg klarer likevel ikke å oppfatte dem som annet enn dum...
Gjest nobilian Skrevet 22. februar 2009 #33 Skrevet 22. februar 2009 Jeg er ikke registrert her jeg. Men jeg er ikke moren til barnet. Faren gjør det, da gjør selvfølgelig jeg det også. Vi bryr oss ikke så mye om den påtvungne kladden baki egentlig. Nei, jeg er ikke ett troll, og ja, jeg bruker sikkert harde ord nå. Men det er jo en realitet. Og jeg tror det er en realitet for mange fler enn dere tror. Vi røyker i leiligheten også vi. Døra til soverommet hennes kan til og med stå oppe. Hun bryr seg ikke om det i det hele tatt. *** "Kladden" er vel ikke mer påtvunget dere enn dere er på resten av verden...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå