Gå til innhold

Markedsplasser for brukte brudekjoler?


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har tenkt å kjøpe brudekjole brukt for å spare litt penger. Jeg har sett på salg-sidene her på KG, på FINN og brudenett.no, men har ikke funnet "drømmekjolen" enda. Er det noen som vet om andre bra til-salgs-sider for brudeutstyr? PS! Det må være norske sider!

Takk for hjelpen icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ofte være lurt å kjøpe brukt brudekjole for å få den billigere. Likevel må du tenke på at den ikke må være slitt. Å kjøpe fra nettet hadde ikke jeg tatt sjansen på, da må du i alle fall vite akkurat hvilket stoff og hvilken pynt det er på. Og så må du ha prøvd akkurat denne. Kjolene er jo så forskjellige i form og fasong, og du må jo vite at kjolen passer din figur. Nei, dra til en brudesalog og få hjelp til å finne den riktige kjolen. Hvor bor du i landet? Ønsker du å spare panger, lønner det seg ikke å kjøre land og strand rundt. Handler du alt på et sted får du sikkert litt rabatt også. Undertøyet skal jo passe under kjolen, så det må du kjøpe samtidig.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en norsk nett-auksjon: http://www.qxl.no - der er det noen kjoler til salgs (også annet tilbehør, som slør og tiaraer).

Hva med å sette inn en "ønskes kjøpt"-annonse på Markedsplassen her på KG da? Beskriv hvilken størrelse og andre vesentlige ting som må stemme sånn noenlunde (de aller fleste brudekjoler kan jo syes litt ut og inn). Og, hvis du gjennom søk på nettet eller prøving i brudesalonger finner DIN drømmekjole, kan du jo også legge ut bilde av kjolen i den annonsen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...