Gå til innhold

Kan jeg klippe i chilewich

Fremhevede innlegg

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg har en litt lang Chilewich duk og lurer på om jeg kan klippe den av eller om den da rakner. Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen på det. Ser for meg at du ender opp med masse løse tråder da. Men nå har ikke jeg noen chilewich produkter selv, og er lenge siden vi førte disse i butikke jeg jobber i, så kan hende jeg tar feil med tanke på hvordan den er vevet sammen..

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen på det. Ser for meg at du ender opp med masse løse tråder da. Men nå har ikke jeg noen chilewich produkter selv, og er lenge siden vi førte disse i butikke jeg jobber i, så kan hende jeg tar feil med tanke på hvordan den er vevet sammen..

Jeg burde kanskje lagt til at den er av plastik, i tilfelle det ikke gjelder alle. Tenkte kanskje hele greie var smeltet sammen sånn at den ikke kan rakne jeg, men har selvsakt ikke turt å ta sjansen når jeg ikke er sikker...

Skrevet

Hmm.. var ikke så enkelt dette da. Men du risikerer jo å få en stygg svidd kant hvis trådene begynner å bevege seg før du får smeltet de sammen. Nei, nå vet jeg faktisk ikke helt hva jeg hadde gjort selv :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...