Gå til innhold

Blir mer og mer desperat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, vet det har blitt skrevet mange tråder om dette emnet silikon, har søkt opp og lest de fleste.

Men vil gjerne ha synspunkter angående mine tanker rundt dette:

Jeg har nå gått i to-tre år og virkelig ønsket meg større frontparti. Er veldig lita og lav, tynn er jeg og. Har en liten b-cup.. Men siden jeg har gått ned endel i vekt er de ikke så stramme som de en gang var.

Nå er jeg på grensen til desperat, klarer knapt å tenke på annet enn pupper :fnise:

Vil knapt gå i kjole eller på byen i en utringet topp, og gruer meg noe helt sinnsykt til sommeren når jeg må gå lettkledd.. ser ut som en tolvåring med mine 160 cm og 47kg...

Har ingen barn ennå, men planlegger sammen med sambo å begynne om tre år(når jeg er ferdig med studiene). Var inne på konsultasjon på Klinikk Stokkan, og kirurgen der sa at jeg burde vente, fordi graviditet kunne gi kapsling.. hele 50% sjangse for at jeg måtte ta ut innleggene etter graviditet.. kan det stemme?

Jeg vil for alt i verden ha større pupper, og det NÅ. Det går fullstendig utover selvfølelsen min. Er jeg virkelig nødt til å vente til etter jeg har fått barn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg vet at det ikke er svar på spørsmålet ditt, men det høres aboslutt ikke ut som du har noen grunn til å dårlig selvtillit. Sikkert mange som er misunnelig på kroppen din.

Skrevet

Jeg vet at jeg ikke burde klage over kroppen min, jeg er både frisk og naturlig pen. Men det har blitt en besettende tanke dette med silikonpupper.. har vært det i snart tre år.. Eneste som holder meg igjen er tanken på komplikasjoner hvis jeg blir gravid.

Skrevet

Hvis du absolutt SKAL ha silikon håper jeg virkelig du venter til du har født evt barn. Du har ingenting å skamme deg over, jeg er 162, veier 51, og har 75a. De er heller ikke faste og fine.. Det er bare sånn kroppen min er, har ingen planer om å ta silikon forde. Pupper er ikke alt. Og tenk hvor skuffet du vil bli om du tar silikon nå, og når du blir gravid må du ta de ut igjen?

Skrevet

jo kanskje det er en sjanse å ta om du om et par år vil begynne med barn. Men 50% sjanse for at de må fjernes? Det har jeg aldri hørt før, og tror ikke det kan være så stor mulighet for hard kapsel.

Jeg er selv 155 høy, veier ca 40 kg, og la inn silikon etter jeg var ferdig med å amme datteren min. Jeg skal ha flere barn en gang i tiden, men vil gjerne føle meg litt vel frem til da..!

Men det er nå mitt valg, så må du nesten overveie selv om du ønsker å ta sjansen :)

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Du har tydeligvis bestemt deg for at du kan ikke bli fornoeyd uten silikon, men da burde du jo ogsaa kunne klare aa bestemme deg for at du er flott som du er. ;) Du kan hvis du vil! Men det er bare du som kan gjoere noe med det.

Skrevet
Du har tydeligvis bestemt deg for at du kan ikke bli fornoeyd uten silikon, men da burde du jo ogsaa kunne klare aa bestemme deg for at du er flott som du er. ;) Du kan hvis du vil! Men det er bare du som kan gjoere noe med det.

hihi, er sta som et esel ja.. Jeg vet jo at jeg kan endre oppfatning om jeg går inn for det.. men gruer meg så inderlig til den hersjens bikinisesongen som kommer..har ikke gått i bikini på tre somre nå pga dette :(

selv om jeg er veldig slank, så har jeg veldig kvinnelig figur, med hofter..men ikke pupper. Så jeg ser snodig ut i bikini, og kjoler for den saks skyld.

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg kan ikke hjelpe deg med svar på spørsmålet ditt TS, men;

Jeg vil si at ingen her har rett til å si til deg at du bare skal glemme deg og være fornøyd. Til dere som sier det, jeg er sikker på at dere har dusinvis av egne komplekser som andre ser på som "tåpelige" og "unødige". Det er ikke bare-bare å bestemme seg for å bli fornøyd med sin egen kropp! Og man kan ikke dømme bare på grunnlag av det hun sier om vekt og høyde og så si at hun høres ut som hun har en perfekt kropp, når dere ikke vet kroppsbygningen hennes f.eks. Dette er hennes valg, og hun spurte ikke om deres meninger om at hun kan leve lykkelig uten, men spesifikke svar på et spesifikt spørsmål.

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Jeg kan ikke hjelpe deg med svar på spørsmålet ditt TS, men;

Jeg vil si at ingen her har rett til å si til deg at du bare skal glemme deg og være fornøyd. Til dere som sier det, jeg er sikker på at dere har dusinvis av egne komplekser som andre ser på som "tåpelige" og "unødige". Det er ikke bare-bare å bestemme seg for å bli fornøyd med sin egen kropp! Og man kan ikke dømme bare på grunnlag av det hun sier om vekt og høyde og så si at hun høres ut som hun har en perfekt kropp, når dere ikke vet kroppsbygningen hennes f.eks. Dette er hennes valg, og hun spurte ikke om deres meninger om at hun kan leve lykkelig uten, men spesifikke svar på et spesifikt spørsmål.

Det er da ingen som har sagt at det er bare bare aa klare aa bli fornoeyd med seg selv som man er, det kan faktisk vaere veldig vanskelig og ta aarevis, men det er da virkelig verdt et forsoek syns jeg. Hvordan man tenker om seg selv har faktisk alt aa si for selvbildet!

Silikon koster mye og en operasjon kan faa fatale foelger, saa jeg syns virkelig ikke det er idiotisk aa foreslaa aa proeve aa endre paa selvbildet foer man gaar til det skritt.

Jeg syns det er trist at saa mange foeler at de maa opereres paa for aa kunne ha det godt med seg selv, det er derfor jeg svarer som jeg gjoer.

Jeg har i alle aar hatt massevis av komplekser for baade det ene og det andre, og gjemt meg selv bort i alt for store klaer. Men naa har jeg faktisk kommet saa langt at jeg er stort sett ganske fornoyed med meg selv! Jeg er fortsatt komplekser for huden min, faar noen kviser dann og vann, men ikke vaerre enn at jeg jobber som akt-modell paa fritiden. Det kan jeg forresten anbefale. Skikkelig ego boost!

Gjest Mea Culpa
Skrevet
hihi, er sta som et esel ja.. Jeg vet jo at jeg kan endre oppfatning om jeg går inn for det.. men gruer meg så inderlig til den hersjens bikinisesongen som kommer..har ikke gått i bikini på tre somre nå pga dette :(

selv om jeg er veldig slank, så har jeg veldig kvinnelig figur, med hofter..men ikke pupper. Så jeg ser snodig ut i bikini, og kjoler for den saks skyld.

Glemte helt aa si lykke til uansett hva du maatte bestemme deg for. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...