Gå til innhold

Smertestillende for fysisksmerter ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på hvilket preparat er best og bruke for og hindre fysisk smerter?

Enten om det er receptfri eller ikke...

Det jeg har sett for meg er muskel beroligende, men er usikker på om dette vil hjelpe.

Grunnen til jeg spør er at jeg holder på med en tattooering (cover up), men den nye tattooen går over plasser på kroppen der smerteterskelen min er alt for lav, og tattooøren bruker veldi lang tid fordi jeg ikke klarer og ligge i ro.

Jeg skulle ønske jeg kunne gjøre noe med det, men nå er vi kommet så langt med tattooen at jeg kan ikke bare leve med den jeg har, eller den som er beggynt på nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville helt innpå litt alkohol først, men så er jeg en av dem som blir deilig sløv og slapp av alkohol da. Hjelper ikke om du blir hyper eller får latterkick. ;)

Det går an å kombinere ibux og paracet, men jeg tror ikke det vil hjelpe nevneverdig. Og ikke kombiner det med alkohol, sånn for ordens skyld. Har du vurdert bedøvelseskrem?

Gjest Charming
Skrevet
Jeg ville helt innpå litt alkohol først, men så er jeg en av dem som blir deilig sløv og slapp av alkohol da. Hjelper ikke om du blir hyper eller får latterkick. ;)

Det burde du IKKE gjøre. Alkohol tynner ut blodet ditt, og kan derfor påvirke resultatet. :O

Ville heller da kjørt på med ibux eller noe. Voltaren? Det er jo fryktelig effektive greier :)

Skrevet

emla krem er bedøvende. men da må du si til han at du har tatt det på , for da skal man visst bruke en annen tattoo teknikk, har jeg fått høre av en tattovør.

Også blir det visst mindre smertefullt hvis du spiser masse sjokolade på forhånd. Også har jeg hørt noe om at ting er mer ømt ettersom hvor man er i syklusen eller noe sånt noe, mener å ha hørt at det er minst smertefullt par dager etter man er ferdig med tante rød.

Skrevet (endret)
Det burde du IKKE gjøre. Alkohol tynner ut blodet ditt, og kan derfor påvirke resultatet. :O

Ville heller da kjørt på med ibux eller noe. Voltaren? Det er jo fryktelig effektive greier :)

Pakning Preparatomtale Pakningsoversikt Byttbare preparater Voltaren 50 mg

Pakninger Grunnleggende informasjon om valgt pakning

Enterotablett

Voltaren 50 mg

Innlegg redigert, se reglene.

vimse-mod.

Endret av vimse
Gjest Wrangler
Skrevet

Uhm ok...

Kort sagt:

- paracet eller ibux rett og slett.

Eventuelt forte variantene hvis du har det. (pinex/paracet forte) Er sterkere rett og slett. Dessuten beroligende...hehe!

Ulempen med embla krem er at det kun virker i 40 minutter.

Skrevet

Takker... får vel bare gå til apoteket og se om jeg finner noe da...

tar i mot flere tips om det er noen som har =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...