Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #1 Del Skrevet 19. februar 2009 Ble usikker her. Jeg bruker det muntlig, men det ser snodig ut skriftlig. Og hvilke andre ord og utrykk kan brukes i stedet for? Både norske og engelske. Artig med slike ord, de er innarbeidet i språket, men å finne erstattere for de er ikke alltid lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 19. februar 2009 #2 Del Skrevet 19. februar 2009 Ble usikker her. Jeg bruker det muntlig, men det ser snodig ut skriftlig. Og hvilke andre ord og utrykk kan brukes i stedet for? Både norske og engelske. Artig med slike ord, de er innarbeidet i språket, men å finne erstattere for de er ikke alltid lett Underfundighet er et ordentlig ord. Vi bruker det vel helst i adjektivisk form. Underfundig kan bety, alt etter sammenhengen, lur, skjelmsk, tvetydig, utspekulert m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. februar 2009 #3 Del Skrevet 20. februar 2009 Ble usikker her. Jeg bruker det muntlig, men det ser snodig ut skriftlig. Og hvilke andre ord og utrykk kan brukes i stedet for? Både norske og engelske. Artig med slike ord, de er innarbeidet i språket, men å finne erstattere for de er ikke alltid lett Underfundighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå