Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pleier dessverre å sitte med laptopen på fanget, men prøver å holde vifta fri, sånn at den får kjølt ned pcen. Allikevel så blir den kokvarm.

Nå har pcen stått på et bord i en halvtime ubrukt, men vifta går så det suser:(

Er det ikke mening at en forbanna laptop skal tåle noen ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det ikke mening at en forbanna laptop skal tåle noen ting?

Har ofte en sammenheng med pris og ytelse, i tillegg er det nokså normalt at kjølingen blir dårligere med tiden etterhvert som maskinen fylles med støv/rester av sigarettrøyk.

Gjest Gjestts
Skrevet

Takk for svar.

Maskinen er en HP pavillion tx 1000. Om den er bra eller dårlig vet jeg ikke... jeg bare bruker=)

Røyke gjør vi ikke, men støv det har vi sikkert nok av:/

Skrevet

Kjøp en flaske med trykkluft og blås inn i vifta. Hvis den fortsetter å være varm kan en plate under hjelpe, på fanget i det minste. De koster omtrent ingenting på Ikea..

Skrevet

tx1000 er kjent for å være toasty. Fant denne på nett, kan hjelpe med å holde temperaturen nede når den ikke jobber hardt.

Skrevet
tx1000 er kjent for å være toasty. Fant denne på nett, kan hjelpe med å holde temperaturen nede når den ikke jobber hardt.

Takk! Det hjalp med en gang... i alle fall jobber ikke viften som gal lenger.

Sånn er det når en treffer på folk med peiling. Nok en gang takk

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

Ta ut strømmen og batteriet og skru opp hvor vifta er, der er det garantert masse støv.

Min pc ble også hele tiden varm uansett hva jeg gjorde, også skrudde jeg opp hvor vifta er, å der hva masse støv. Etter jeg tok støvet vekk, er den blitt gulle god.

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...