Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Pleier dessverre å sitte med laptopen på fanget, men prøver å holde vifta fri, sånn at den får kjølt ned pcen. Allikevel så blir den kokvarm. Nå har pcen stått på et bord i en halvtime ubrukt, men vifta går så det suser:( Er det ikke mening at en forbanna laptop skal tåle noen ting?
feuerstein Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Er det ikke mening at en forbanna laptop skal tåle noen ting? Har ofte en sammenheng med pris og ytelse, i tillegg er det nokså normalt at kjølingen blir dårligere med tiden etterhvert som maskinen fylles med støv/rester av sigarettrøyk.
Gjest Gjestts Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Takk for svar. Maskinen er en HP pavillion tx 1000. Om den er bra eller dårlig vet jeg ikke... jeg bare bruker=) Røyke gjør vi ikke, men støv det har vi sikkert nok av:/
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Kjøp en flaske med trykkluft og blås inn i vifta. Hvis den fortsetter å være varm kan en plate under hjelpe, på fanget i det minste. De koster omtrent ingenting på Ikea..
feuerstein Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 tx1000 er kjent for å være toasty. Fant denne på nett, kan hjelpe med å holde temperaturen nede når den ikke jobber hardt.
Gjest ts Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 tx1000 er kjent for å være toasty. Fant denne på nett, kan hjelpe med å holde temperaturen nede når den ikke jobber hardt. Takk! Det hjalp med en gang... i alle fall jobber ikke viften som gal lenger. Sånn er det når en treffer på folk med peiling. Nok en gang takk
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Ta ut strømmen og batteriet og skru opp hvor vifta er, der er det garantert masse støv. Min pc ble også hele tiden varm uansett hva jeg gjorde, også skrudde jeg opp hvor vifta er, å der hva masse støv. Etter jeg tok støvet vekk, er den blitt gulle god. =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå