Gå til innhold

Hjernrystelse

Fremhevede innlegg

Gjest SurSilden
Skrevet

Ja. det klarte jeg å få idag.

Det hele skjedde i 3 tiden.

Lurer bare på når det er trygt å legge seg?

jeg er fremdeles ganske rar i formen og er ganske i ørska.

"forsvinner" litt av og til.

( fikk ett tre dengt inn i tinningen for de som lurte)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med en lege? Hvis ikke så må du gjøre det omgående! Der får du alle svar du trenger. Og ikke sitte her og spørre alle mulige folk om når du kan legge deg! Det kan jo være farlig menneske!

Skrevet

Snakk med lege, ring til legevakta for råd evt. Ofte bør en ikke være alene når en skal sove etter hjernerystelse, pga fare for å gå inn i bevisstløshet/koma. Derfor synes jeg absolutt du skal høre med kvalifiserte folk og ta forholdsregler.

Gjest SurSilden
Skrevet

uhm.. hehe.

Føler meg litt dum nå. men gikk å la meg i går, sammen med sambo.

Gikk greit, like våken idag.

bortsett fra at skarpt lys er vondt (snø her)

trøtt og sliten. blir kanskje legevakta senere.

blitt blå også. veldig pent

Skrevet

Unnskyld meg, men: tosk!

Du skal ikke sitte foran skjermen når du har hjernerystelse. Ikke tv, ikke bøker, ikke strikke, ikke noenting. Gir du faen i dette, risikerer du å få kroniske vansker.

Grunnen til at man ikke skal legge seg er ikke pga hjernerystelsen per se, men pga fare for indre blødninger.

Hvordan vet du at du har fått hjernerystelse hvis du ikke har vært hos legen? Det er stor forskjell på å få vondt i hodet og få hjernerystelse...

Skrevet
Du skal ikke sitte foran skjermen når du har hjernerystelse. Ikke tv, ikke bøker, ikke strikke, ikke noenting. Gir du faen i dette, risikerer du å få kroniske vansker.

Grunnen til at man ikke skal legge seg er ikke pga hjernerystelsen per se, men pga fare for indre blødninger.

Hvordan vet du at du har fått hjernerystelse hvis du ikke har vært hos legen? Det er stor forskjell på å få vondt i hodet og få hjernerystelse...

Må si meg enig her.. Å ikke se på skjermer etc er vel det første legen sier om du har hjernerystelse.

Oppsøk lege dersom du ikke har gjort det!

Gjest SurSilden
Skrevet

Jada. Har vært hos legen nå, så slipper folk å kalle meg, gal og tosk ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...