Gjest Gjest_nervøs_* Skrevet 19. februar 2009 #1 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei! Jeg skal ta teorieksamen i morgen.. Lurer veldig på hvordan dette fungerer. Har ikke mulighet til å spørre noen som har tatt den, derfor spør jeg her! - Er det drop inn, eller må jeg bestille time? - Når burde man være der? (Hvor lenge før de stenger ) - kan man betale med kort, eller må jeg ta ut penger på forhånd? - Kan man se feilene underveis eller kommer det som en overraskelse helt til slutt? Skal ta den ved drøbak trafikkstasjon, så fint hvis noen har tatt den der og kan fortelle litt! Hvis noen har andre erfaringer de vil dele setter jeg stor pris på dette! Håper noen svarer meg i kveld, men føler at få er innom dette temaet :/ Alt er til hjelp så ikke bare les og tenk at du ikke kan svare! Takk på forhånd Mvh nervøs jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susanne_89 Skrevet 19. februar 2009 #2 Del Skrevet 19. februar 2009 - Er det drop inn, eller må jeg bestille time? På trafikkstasjon er det berre å stikke innom.. - Når burde man være der? (Hvor lenge før de stenger ) Du må være der minimum to timar før dei stenger trur eg. Iallfall sånn her eg bur, for du har tilsammen 90 minutt på å ta prøva.. - kan man betale med kort, eller må jeg ta ut penger på forhånd? Du kan nok sikkert betale med kort. - Kan man se feilene underveis eller kommer det som en overraskelse helt til slutt? Feila dine kjem som ein overraskelse heilt på slutten, eller du får ein tommel opp for bestått og ein tommel ned for ikkje bestått.... Håpar du blei klokare no.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_nervøs_* Skrevet 19. februar 2009 #3 Del Skrevet 19. februar 2009 Takk for svar Ble klokere ja.. Men gruer meg fortsatt! Hehe.. Er så redd for å stryke siden da må jeg vente 2 uker til.. Er såpass lang ventetid på oppkjøring her og har drøyd teoriprøven en stund nå.. En ting til jeg lurer på... Hvordan ligner prøvene på nettet på den i virkeligheten? Har brukt prove.no og teoritentamen.no.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 27. februar 2009 #4 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg brukte teoritentamen.no når jeg øvde. Synes den var ganske lik prøven jeg fikk. Et eller to av spørsmålene var til og med helt like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oscar Skrevet 10. april 2009 #5 Del Skrevet 10. april 2009 ngdutfhsjbx nfyuc bgcye vxcy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 10. april 2009 #6 Del Skrevet 10. april 2009 ngdutfhsjbx nfyuc bgcye vxcy Signerer denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå