Gjest Gjest_Bella_* Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Den siste uken har jeg rundt kl. 1500 blitt helt skjelven i kroppen og dirrete på hendene. Noen ganger føler jeg meg så rar at jeg ikke burde kjøre bil, og den ene gangen ble jeg redd for å låse døren til toalettet i tilfelle jeg skulle besvime eller noe. Kan tenke meg at det ligner på "føling" som diabetikere har. Jeg har hatt det noe perioder tidligere også. Den ene gangen målte jeg blodsukkeret, men det var det ikke noe i veien med. Er det noen som har erfaring med dette?
Gjest Kavring Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Den siste uken har jeg rundt kl. 1500 blitt helt skjelven i kroppen og dirrete på hendene. Noen ganger føler jeg meg så rar at jeg ikke burde kjøre bil, og den ene gangen ble jeg redd for å låse døren til toalettet i tilfelle jeg skulle besvime eller noe. Kan tenke meg at det ligner på "føling" som diabetikere har. Jeg har hatt det noe perioder tidligere også. Den ene gangen målte jeg blodsukkeret, men det var det ikke noe i veien med. Er det noen som har erfaring med dette? Skjer dette alltid rundt kl. 15.00? Jeg kan ofte bli skjelven, svimmel, kvalm og begynne å kaldsvette når jeg er sulten, og jeg har gått for lenge uten mat. Men dette kommer rett og slett av at jeg har høy forbrenning, og blodsukkeret er lavt. Jeg vet ikke om du pleier å være sulten før du får disse "anfallene"? Men kan kanskje være lurt å ta en tur til legen?
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Den siste uken har jeg rundt kl. 1500 blitt helt skjelven i kroppen og dirrete på hendene. Noen ganger føler jeg meg så rar at jeg ikke burde kjøre bil, og den ene gangen ble jeg redd for å låse døren til toalettet i tilfelle jeg skulle besvime eller noe. Kan tenke meg at det ligner på "føling" som diabetikere har. Jeg har hatt det noe perioder tidligere også. Den ene gangen målte jeg blodsukkeret, men det var det ikke noe i veien med. Er det noen som har erfaring med dette? Merkelig, har hatt det samme selv, gikk over på en dag, en annen på jobben beskrev det samme, gikk over på en dag, og en annen igjen på jobben det samme, sjuke meldt i to dager for samme grunn. Var sånn rundt forrige uke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå