Gjest Mindy Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Jeg blir helt aggressiv hver gang jeg har pms. Ble halvparten av damene laget med en produksjonsfeil? Hva i h… er poenget med at kroppen skal bli så ute av lage hver eneste måned! Er man blitt gravid så skjer mye rart. Så ok. Da kan man tåle litt, men jeg blir et vrak hver mnd. Er alenemor og den uke hater jeg meg selv, gråter, er sint, sint på ungene og hater folk på jobben. Jeg har prøvd forskjellige tabletter, akupunktur, healing, psykoterapi osv. Niks. Jeg skal viss fortsette å være en drittkjærring hver bidige måned. Naturen klarer det meste annet, men ikke pms. Legen min bryr seg ikke. Jeg er bare en av alle de andre.
Mixelite Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Har du forsøkt å se på hva du spiser i perioden før mensen? Etter at jeg kuttet ut gluten og melk pga intoleranse, har pmsen blitt levelig. Dvs. noen få dager, moderat hissig i stedet for pms hele måneden(det føltes iallfall slik). Jeg sier ikke at du skal kutte ut gluten og melk altså, men at det kanskje kan være ting du spiser som legger sten til byrden?
Gjest Gjest_Nugatti_* Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Jeg blir helt aggressiv hver gang jeg har pms. Ble halvparten av damene laget med en produksjonsfeil? Hva i h… er poenget med at kroppen skal bli så ute av lage hver eneste måned! Er man blitt gravid så skjer mye rart. Så ok. Da kan man tåle litt, men jeg blir et vrak hver mnd. Er alenemor og den uke hater jeg meg selv, gråter, er sint, sint på ungene og hater folk på jobben. Jeg har prøvd forskjellige tabletter, akupunktur, healing, psykoterapi osv. Niks. Jeg skal viss fortsette å være en drittkjærring hver bidige måned. Naturen klarer det meste annet, men ikke pms. Legen min bryr seg ikke. Jeg er bare en av alle de andre. Prøv Femal! Fåes i helsekosten,koster ca en 300 kr men absolutt verdt det:) Kan dessverre ikke bruke selv lenger pga dårlig råd men den hjalp virkelig mot menssmerter også..ellers kan kanskje nattlysolje være noe? samt unngå meieriprodukter uka før fungerer for noen..og prøve å unngå for mye stress
Gjest også pms hurpe Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har det akkurat sånn jeg og. Har også prøvd "alt". Landet på nattlysolje (bruk minst tre mnd før man får effekt) kostholdsregulering så langt det lar seg gjøre for hungeren som oppstår! Og TRENING. Minst tre økter i uka der du svetter skikkelig. Nå er det på et levelig nivå for meg personlig og nesten ikke merkbart for omgivelsene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå