Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 eg tror det er mye av aldren på folk å sex uten følser, men jeg blir forbanna når mann /kone har en på si en så kalt elskerinne heller elsker, hvorfor ikke ordne opp hjeme, før en har seg en elsker ute, men til dere single, så ville eg hatt en elsker mot en sån natts opplegg, en dere er trygge på å kjenner, eg hadde ikke hatt sex med en ukjent i dag, er jo så mange sykdomer å slikt, men en fast elsker som en kjenner å stoler på, er greit i mine øyer
Gjest gjesti Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 eg tror det er mye av aldren på folk å sex uten følser, men jeg blir forbanna når mann /kone har en på si en så kalt elskerinne heller elsker, hvorfor ikke ordne opp hjeme, før en har seg en elsker ute, men til dere single, så ville eg hatt en elsker mot en sån natts opplegg, en dere er trygge på å kjenner, eg hadde ikke hatt sex med en ukjent i dag, er jo så mange sykdomer å slikt, men en fast elsker som en kjenner å stoler på, er greit i mine øyer da synes jeg at du skal tenke om. Tror du ikke at du ikke kan bli smittet av en fast elsker?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå