Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Har kjøpt en høy sylinderformet vase, ca 1 m som jeg skal ha som dekorasjon.den er helt gjennomsiktig glass. Noen ideer til hva den kan "fylle" den med? har leitet etter sånn fiskegøtt med farge på som kan ligge oppovr.. Noen andre ideer?
Gjest Gjest_lovinda_* Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Har kjøpt en høy sylinderformet vase, ca 1 m som jeg skal ha som dekorasjon.den er helt gjennomsiktig glass. Noen ideer til hva den kan "fylle" den med? har leitet etter sånn fiskegøtt med farge på som kan ligge oppovr.. Noen andre ideer? Hva med et skikkelig stort hjemmelaget fastelavnsris, nå som det tross alt er fastelavn om to dager? http://www.pickles.no/hjemmelaget-fastelavnsris/
Gjest panne Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har også en slik stor vase i gangen min. Jeg liker å holde det enkelt, så dekorsand og slikt er ikke helt meg. I vasen min har jeg store vrihasselgreiner. Kan evt pyntes med små kuler til jul, krystaller el. Veldig dekorativt og fint synes jeg. I en annen stor gjennomsiktig vase har jeg et stort hvitt kubbelys, som jeg har lys på så ofte som mulig. I bunn har jeg noen lyse steiner for å dekke bunnen.
Thomasine Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har også en slik gjennomsiktig vase. I min har jeg kjøpt (på A Møbler) brune, høye siv-liknende strå. Veldig dekorativt. Passer inn til alle de mørke møblene våre... Eller så går det ann å plukke høye siv ute. Jeg gjorde det,men de begynte å gi fra seg "dun" og det likte jeg ikke... På de store møbelbutikkene (A-møbler, Skeidar o.l) finnes det masse forskjellige siv-typer i forskjellige farger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå