Gå til innhold

Reiseblogg, hvor lager jeg det?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har sett på blogger.com, og den ser grei ut.

Kommer jevnt over til å ha tilgang på min egen laptop (Tror jeg, jeg vurderer det ennå litt frem og tilbake), og reiser noenlunde jevnt. Altså, jeg kommer til å være et par uker et sted, så reise til neste, et par uker der, og så får jeg se.

Mye av ferien kommer til å være med venner og bekjente, så det blir nok trolig like mye "hverdagsliv på et annet sted" som "nå er jeg her og der".

Jeg vil helst ha 2 paralelle, en jeg skriver på norsk, og en på engelsk.

Vil ha muligheten til å skjule den frem til jeg faktisk reiser, samtidig som jeg skriver litt om forberedelsene osv der.

Funker blogger.com slik, eventuelt andre tips? Er også intressert i linker til blogger som kan likne litt på det min kan ende opp som. Norsk og Engelsk er like greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis blogger ser grei ut synes jeg du skal gå for den. I blogger kan du også opprette flere blogger til en bruker, så du kan fint ha to (eller flere). I blogger har du mulighet til å dele bloggen din med alle, med inviterte (men de må være medlem på blogger) eller gjøre slik at bare forfattere av bloggen kan se den (altså deg). Du kan jo sette den til forfatter-modus før du reiser, og så gjøre den offentlig når du har dratt. Men da vil alle tidligere poster bli sett av alle. Hvis du ikke vil at andre skal se postene om forberedelsene til reisen, kan du jo bare opprette en egen for det, som bare du kan se, og en(to) ny(e) til når du har startet å reise.

blogger reiseblogger

reiseblogger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt greit at andre ser postene når jeg har reist. Faktisk så foretrekker jeg det. Jeg vil bare bli litt varm i trøya først ;) (+ at det er ikke alle som vet jeg skal reise, av ulike årsaker)

http://wordpress.com/ ser heller ikke så verst ut.

Vanskelig dette. Det som ser ut til å være enda verre er å få vridd ut nok kreativitet av skallen til at jeg finner noe å kalle bloggen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...