Gjest Gjest_lucky_* Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Jenta mi skal synge en sang i et 80-årslag og jeg syns at Vi tenner våre lykter er en utrolig koselig sang som passer godt på denne tiden, men i noen bøker står den under julesanger.............. Hva tenker dere?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Her jeg bor (Tromsø) bruker noen den som mørketidssang uavhengig av jul. Jeg synes den er en fin vintersang.
GlaJenta88 Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Jeg sang den her om dagen, og fikk beskjed av samboeren min at det var lenge til jul. Synes jenta skal få synge den, jeg Er jo en flott sang!
MeLi Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Tenker på den som en vintesang jeg, og ikke en julesang.
FangeLiv Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Tenker på den som en vintesang jeg, og ikke en julesang. Helt enig! Det er en vintersang som handler om snø og gledene den gir barna. Syns godt man kan bruke den nå.
Gjest Gjest_Elmat_* Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Det er ikke noen henvisning til jul i den sangen, syns sangen passer hele vinteren jeg.... Elmat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå