Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har gått på Loette i ca. 5 mnd., og var egentlig fornøyd med dem uten at jeg gikk opp 3 kg. i løpet av denne perioden, selv om jeg lå på samme kaloriinntak og var like aktiv som før. For et par dager siden byttet jeg til Cerazette som jeg gikk på før Loette. Nå har jeg fått tilbake alle kvisene, og vil jeg bytte tilbake til Loette igjen. Fortere enn svint! Nå har jeg tatt 3 piller av Cerazette. Kan jeg bare hoppe rett over på Loette igjen? Er klar over at jeg ikke er beskyttet fra første dag da, og må kanskje vente i 14 dager, men det får bare være. Blir mer og mer deprimert av å se kvisene komme for hver dag som går.
Avalon Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har gått på Loette i ca. 5 mnd., og var egentlig fornøyd med dem uten at jeg gikk opp 3 kg. i løpet av denne perioden, selv om jeg lå på samme kaloriinntak og var like aktiv som før. For et par dager siden byttet jeg til Cerazette som jeg gikk på før Loette. Nå har jeg fått tilbake alle kvisene, og vil jeg bytte tilbake til Loette igjen. Fortere enn svint! Nå har jeg tatt 3 piller av Cerazette. Kan jeg bare hoppe rett over på Loette igjen? Er klar over at jeg ikke er beskyttet fra første dag da, og må kanskje vente i 14 dager, men det får bare være. Blir mer og mer deprimert av å se kvisene komme for hver dag som går. Ja du kan hoppe rett over til Loette igjen, og du skal da også være beskyttet fordi du ikke har hatt opphold fra p-piller. Ihvertfall slik jeg har forstått det. Jeg gikk i fra Yasmin til Cerazette og fikk beskjed om at jeg da var like beskyttet som før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå