Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har gått fra Yasmin til Cerazette.

"Målet" er å miste menstrasjonen med cerazette etter anbefaling fra sykehuset. Jeg skal ta disse uten opphold.

Har nå gått på cerazette i nesten to uker, jeg fikk mensen på lørdag. Min mens har alltid vart i 5dager, da skulle den ha gitt seg idag.

Igår så det bra ut, blødde veldig lite. Men syns nesten at jeg blør mer idag, og blodet er fremdeles lyserødt. Jeg pleier jo å få mørkt blod på slutten.

Jeg håper virkelig at mensen gir seg i løpet av kvelden/ natten.

Det passer veldig, veldig dårlig å ha mensen til helgen.

Er det noen andre her som har hatt det slik? Fikk dere lenger mens?

Og, til dere som mistet mensen av cerazette, hvor lang tid tok det ca?

Det er mensen jeg har, ikke mellomblødninger eller spotting.

Hvis ikke mensen har gitt seg til imorgen, vurderer jeg å skifte tilbake til Yasmin..

Endret av Avalon
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_anna_*
Skrevet

Heisann. Jeg gjorde de samme som deg, bytte ut yasmin med cerazette.. Er en av de heldige som mistet mensen pga disse.. husker ikke hvor lang tid det tok, men ganske kjapt tror jeg. MEN vil uansett anbefale deg å bruke cerazette el. annen type fremfro yasmin. MIN erfaring er at Yasmin ga mye mer bivirkninger, spes på humør, vekt og hud ift til cerazette. Er derfor fornøyd med disse :)

Skrevet
Heisann. Jeg gjorde de samme som deg, bytte ut yasmin med cerazette.. Er en av de heldige som mistet mensen pga disse.. husker ikke hvor lang tid det tok, men ganske kjapt tror jeg. MEN vil uansett anbefale deg å bruke cerazette el. annen type fremfro yasmin. MIN erfaring er at Yasmin ga mye mer bivirkninger, spes på humør, vekt og hud ift til cerazette. Er derfor fornøyd med disse :)

Takk for svar!

Jeg har ikke fått noen bivirkninger av ceazette enda, bortsett fra at kroppen selv har protestert og jeg da fikk mensen.

Fikk veldig ubehagelige bivirkninger av yasmin da jeg først begynte på dem.

Håper bare at jeg ikke får ekstra lang mens nå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...