Gå til innhold

Et hjertesukk


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Adina Madeleine

Jeg er jo ganske ny her, men har fått en del med meg av det som har foregått med hensyn til "krangling" og spekulasjoner om enkeltbrukere. For å si det slik; man må være stokk blind for IKKE å ha fått det med seg.

Det eneste jeg vil si er at det må da gå an å legge drittkasting, spekulasjoner og hakking på og mellom andre brukere andre steder enn i dagbøkene til folk?

Hva med å legge slikt hit, eller sende en PM?

Uansett hva man tror og antar om andre, så er det ingenting som rettferdiggjør dette. Det er bare meget utrivelig å lese andres dagbøker når de blir fulle med slikt. Uansett hvem dagboken tilhører, så blir det faktisk lagt ned tid og krefter for å holde denne oppdatert. Det spiller ingen rolle om man tror at dette er ren fiksjon. Hvorfor ikke konsentrere seg om å holde sin egen sti ren først?

Jeg hadde iallefall blitt meget sint om noen hadde skitnet til min (nypåbegynte) dagbok med usakligheter.

Jeg har lest litt i de flestes dagbøker. Noen har et liv vidt forskjellig fra mitt, men jeg kunne ikke tenke meg å skrive spekulasjoner og slenge skitt i dagbøkene deres av den grunn. Det går an å tenke seg om, og utvise normal folkeskikk.

Ja til mangfoldet, sier nå jeg.

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste jeg vil si er at det må da gå an å legge drittkasting, spekulasjoner og hakking på og mellom andre brukere andre steder enn i dagbøkene til folk?

Hva med å legge slikt hit, eller sende en PM?  

Tro meg, de benytter seg av alle di kanalene de kan til å slenge med leppa :ler:

Er ellers enig med deg i det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...